Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Lancer Hugger

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15600

• Billen
  • Billen's profilbillede
Når bilen står uden minus polen på skal den være slukket.

Derefter skal den stå med motoren i tomgang i 15-20 minutter, så motoren skal være tændt
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15601

• Glundman
  • Glundman's profilbillede
Nemlig.
Men husk... IKKE RØRE VED SPEEDEREN, NÅR DU STARTER IGEN..!!!!
Og så tomgang 20 min..

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15602

• 's profilbillede
okay så er jeg med :-) rart at vide hvis problemet skulle opstå det gælder jo om at lære hvor man kan

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15603

• 's profilbillede
har lige fundet ud af at en der lånte bilen var flink og fyldte tanken den fik 92 og det har vist en del at sige da den er fyldt med 95 nu hvor den stadig køre perfekt uden at have skiftet benzin filter endnu

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15604

• 's profilbillede
ja glæden var da til at tage og føle på da jeg efter ca 150 km i dag fik problemet igen og da jeg ikke havede skiftet benzinfilteret endnu så røg jeg lige i røret til Mitsubishi i Nørreballe
den flinke man havede ikke filteret hjemme men ville bestille hjem han sagde så at jeg jo lige kunne prøve at få blæst tankdækslet igennem da det kunne være grunden hvis der sad skidt og møg kunne den ikke få benzin nok at leve af
nu har jeg så blæst dækslet igennem og været ude og køre bilen kørte som den skulle nu men jeg har bestilt nyt filter.
jeg havede så lige tænkt mig at køre tanken ned inden jeg skifter filter da jeg aldrig har kunnet køre tanken ned til lampen lyser.
vender tilbage når jeg ved om problemet er klaret

Lancer Hugger 17 år 9 måneder siden #15605

• 's profilbillede
så er jeg tilbage med det sidste nye
fik Jonni autodele i Nakskov til at skaffe et benzinfilter da det ikke bare lige var til at skaffe på Lolland flink mand gav mig 30% uden jeg spurte efter det
da jeg skiftede det hjalp det intet så jeg tog ind og købte et sæt nye tændrør selv om de lige var skiftet dem fik jeg så osse rabat på.
da de blev skiftet og jeg fyldte tanken op kom der godt nok skud i slæden igen.
lige nu køre den som den skal håber det blir ved
jeg er da så osse blevet meget kloger på tændrør selv om min motor er en 4G92 er der en bogstav kode der bestemmer hvilket tændrør netop min motor skal bruge. :idea:
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder