Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: lancer gti motor i en lancer glxi

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15384

• 's profilbillede
takker for det råd jo jeg tro også mere jeg vil gå efter en 4g93 men skal lige se på den anden der først :-) og det er jo rart at den kan komme igennem syn uden at man skal skifte motor mm hver gang *S*
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15385

• 's profilbillede
boringen er den samme i 4G92 og 4G93 motoren, men slaglængden i 1800 eren er meget længere end 1600 blokken og du skal alligevel bruge bundkarret fra en 1800 for at der er plads. så det kan ikke betale sig at rode med. Køb en 4G93 SOHC motor m 126hk og smid i det er som nævnt lovligt. Dette er et meget bedre udgangspunkt end en 1600 mivec som er blottet for alt der ligner moment og samtidig ikke lovlig og mega bøvlet/dyr at ligge i . 4G93 motoren kan ligges for under 5000 kr så det er billigt og det kan mærkes pga moment forøgelsen.

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15386

• 's profilbillede
Hej

Hvad med gearkasse ? skal jeg også skifte den eller ? leder med lys og lygte efter en 4g93 nu. så jo jeg har besluttet mig at det er sådan en jeg vil have i den :-) især for at det er lovligt at smide den i det gør jo en stor forskel :-)

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15387

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Ved at Gadbjerg Motorimport ligger med at par 4G93'ere, men sidst jeg snakkede med ham skulle han have 5000,- + moms. Synes jeg alligevel var lidt voldsomt for en brugt motor :?

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15388

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Limaradk skrev:
især for at det er lovligt at smide den i det gør jo en stor forskel :-)

Vil bare lige pointere at det er lovligt at lægge motoren i, men når du smider en skapere knast mv. i, så er det ikke lovligt længere... Ikke at det gør så meget, for det er ikke noget man kan se på motoren, og den går lige igennem syn, men synes bare lige jeg ville præcisere :)

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15389

• 's profilbillede
den passer i gearkassen ingen problem der.
Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder