Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: lancer gti motor i en lancer glxi

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15396

• 's profilbillede
Mathæus

okay så skulle der ikke være de store problemer i at smide sådan en fyr i min :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lancer gti motor i en lancer glxi 17 år 10 måneder siden #15397

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
lancerlot skrev:
boringen er den samme i 4G92 og 4G93 motoren, men slaglængden i 1800 eren er meget længere end 1600 blokken og du skal alligevel bruge bundkarret fra en 1800 for at der er plads. så det kan ikke betale sig at rode med. Køb en 4G93 SOHC motor m 126hk og smid i det er som nævnt lovligt. Dette er et meget bedre udgangspunkt end en 1600 mivec som er blottet for alt der ligner moment og samtidig ikke lovlig og mega bøvlet/dyr at ligge i . 4G93 motoren kan ligges for under 5000 kr så det er billigt og det kan mærkes pga moment forøgelsen.

Du siger at man skal bruge bundkaret fra en 4G93, men er der forskel fra en 4G92 og en 4G93? Jeg har selv en 4G93 DOHC, og har lige fået bananmanifold til den, men det passer ikke, da det går på bundkaret, så når du nu skriver at der er forskel, kunne jeg forestille mig at det jeg har fået er til en 4G92..

ja det er nok problemet. men det kan løses med et bundkar fra en 4G92 som du banker lidt ud med en hammer så plejlstængerne ikke går i mod. så kan bananen stadig være der. det var sådan jeg gjorde med min gamle lancer
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder