Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: lyd når den trækker

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #1941

• 's profilbillede
kørte til ringsted igår. der hvor det blæste rigtig meget. da jeg kørte af motorvejen opdagede jeg at bilen havde fået en flap flap lyd der går i takt med hjulenes rotation. lyden er der KUN når der er træk på hjulene. og høres tydeligst i 3,4 og 5 gear. lader man den rulle i gear siger den ingenting. men ligeså snart jeg rører ved speederen kommer lyden. jeg har kigget ved trækakslerne. der er intet at se. jeg har dog ikke haft muilighed for at løfte den op eller kigge ind under den.. frygter dog også mere det er noget gearkasse :?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14260

• 's profilbillede
drejer sig om en galant GTI :roll:

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14261

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Tjek lige om du ikke har noget der sedder fast i dækket en sten eller kapsel kan sige mærkelige lyde hvis der sedder noget :cry:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14262

• 's profilbillede
Nully skrev:
Tjek lige om du ikke har noget der sedder fast i dækket en sten eller kapsel kan sige mærkelige lyde hvis der sedder noget :cry:

det er selvfølgelig en mulighed. men lyden forsvinder HELT når der ikke er træk på hjulene :?

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14263

• 's profilbillede
Så kunne det lyde som en trækaksel Prøv at accelerere alt hvad den kan og hvis det giver rystelser i rattet er det en af de inderste knokkelled der er gået. :wink:

Giver det ikke resultat så prøv at dreje rattet helt i bund og langsomt accelerere så kan du tydeligt høre hvis det er et af de yderste knokkelled. Det skal gøres med rattet i bund henholdvis til højre og venstre. :wink:

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14264

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Så kunne det lyde som en trækaksel Prøv at accelerere alt hvad den kan og hvis det giver rystelser i rattet er det en af de inderste knokkelled der er gået. :wink:

Giver det ikke resultat så prøv at dreje rattet helt i bund og langsomt accelerere så kan du tydeligt høre hvis det er et af de yderste knokkelled. Det skal gøres med rattet i bund henholdvis til højre og venstre. :wink:

INGEN rysteler i rattet. tænkte nemlig samme tanke. selvom det stadig godt kunne være noget i den retning. når nu lyden kun er der med træk på..

men det sære er at det næsten ikke høres i 1. og 2. gear. hvor der ellers er større moment på akslerne.

generelt kører bilen nøjagtig som den altid har gjort. siger bare en meget irriterende lyd.. :cry:
Tid til at oprette siden: 0.234 sekunder