Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: lyd når den trækker

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14265

• 's profilbillede
Min egen begyndte med at der var en lille smule rystelser i rattet ved kraftig acceleration, men jeg troede det var et dæk der havde mistet en balanceklods da det kun kunne mærkes i 3-4-5 gear til at starte med men efter et stykke tid blev rystelserne være og være og det viste sig at være en af de inderste knokkelled der var gået :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

lyd når den trækker 18 år 3 måneder siden #14266

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Min egen begyndte med at der var en lille smule rystelser i rattet ved kraftig acceleration, men jeg troede det var et dæk der havde mistet en balanceklods da det kun kunne mærkes i 3-4-5 gear til at starte med men efter et stykke tid blev rystelserne være og være og det viste sig at være en af de inderste knokkelled der var gået :wink:

har rykket i det inderste led inde ved gearkassen på den lange trækaksel. det klonker en smule. men der er stadig INGEN rystelser i bilen overhoved.. kun en irriterende flap flap flap lyd :evil:
men jeg håber nærmest det er en trækaksel. for så er det da ikke gearkassen.. der ellers synger en smule ved træk. men det har været uændret hele tiden mens jeg har ejet den :)

lyd når den trækker 17 år 11 måneder siden #14267

• 's profilbillede
Har nøjagtig samme problem. Her er det kun når bilen trækker i 1. og lidt i andet gear. Det forsvinder helt i 3, 4 og 5. Hr fået udskiftet knokkelled med det hjalp ikke. Bilen kører ellers ok. Dog træls at høre på

lyd når den trækker 17 år 11 måneder siden #14268

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Har nøjagtig samme problem. Her er det kun når bilen trækker i 1. og lidt i andet gear. Det forsvinder helt i 3, 4 og 5. Hr fået udskiftet knokkelled med det hjalp ikke. Bilen kører ellers ok. Dog træls at høre på

min var det jo i 3, 4 og 5. når den kom op i far. og min dårlige nyhed er at jeg i mellemtiden har skiftet gearkasse.. for den døede fuldstændigt..

lyd når den trækker 17 år 7 måneder siden #14269

• 's profilbillede
min galant har også den mærkelige larm i 1 og lidt i anden som du siger, mest under kraftig acceleration og når jeg slipper gas pedalen. Er der noget som can sætte mig på det rigtige spor?

lyd når den trækker 17 år 7 måneder siden #14270

• 's profilbillede
ved godt det lyder skørt men ku man forstille sig at det måske er de gummiebøsninger som bærearmene sidder i der er møre og giver sig for meget eller måske et eller flere motorophæng et gået.. det var bare en tanke.. lyder underligt hvis det sku være gearkassenn der siger flap flap lyde.. eller hvad med plastic inderskærme, der går på dækket.. :?:
Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder