Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ombytning af knast

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #1836

• 's profilbillede
hejsa alle sammen
Er det muligt med en 1,6 16 v lancer motor, at man kan tage nogle dele fra en 1,8 gti motor og sammensætte det så det giver ekstra hyper?
Og hvis det er muligt hvor stort er projektet så?

på forhånd tak

Hilsen marc
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13598

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du kan tage udstødningsmanifoldet fra en GTi, men hvor meget det giver ved jeg ikke.

Ellers er der ikke rigtig noget der passer.. Jo, altså topstykket passer også over, men det er et større projekt..

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13599

• 's profilbillede
nå okay det var ikke så meget, ville bare gerne have lidt ekstra hk, og har minus forstand på motorer i den forstand..

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13600

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Det gav overraskende meget på min Colt da vi satte en komplet 2" OneTwoPipe på den... Også en 1.6 16V'er btw.
Sammen med en racer kat, og så bare med den originale luftfilterkasse... Og larmer ikke så meget at man ikke kan holde ud at køre med det, men alligvel nok til at folk kan høre man skyder den af :twisted:

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13601

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Så skulle i høre min GTi med åbent K&N filter, 2.25" rør istedet for katten og 2" OTP ud :lol:

Btw, hvis der er nogen der er friske, så har jeg planer om snart at købe et bananmanifold fra RPW i Australien. Skal bare lige har ordnet en account på deres hjemmeside, så jeg kan bestille.

Det var mere hvis nogen ville være med, så vi kunne deles om fragten ;) ..

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13602

• 's profilbillede
Mætheus Går dit system helt oppe fra manifolden af og Hvor meget ville sådan et system komme til at koste?

Hilsen marc
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder