Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ombytning af knast

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13603

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Et OneTwoPipe system fra kat koster ca. 4k + montering.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13604

• 's profilbillede
Mums, det må jeg lige tage til efterretning, at det er en mulighed :)

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13605

• Cocacola
Personligt, så synes jeg at OTP systemet ikke siger ret meget, i hvert fald ikke til min vogn, så hvis jeg skulle have deres system igen, så ville jeg nok bestille det uden mellempotte. Ellers siger den ikke ret meget.

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13606

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Jeps, det er helt fra manifold og ned (racer kat skal dog købes seperat). Mener det står i 5k (uden kat), men så er der vist noget med at man kan få lidt %'er igennem klubben... Tror jeg da nok.
Men OneTwoPipe er ikke det mest larmende system man kan få. Men da jeg kører 80 km om dagen, så skal det også være til at køre med, når man kører med 130... Og det kan fint lade sig gøre. (Med nok Pioneer så hører man først motoren på 4000+ rpm :D )

Coca Cola, hvis du skal have noget fra Australien så er jeg helt sikkert klar - skal også bruge en bananmanifætter...

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13607

• Cocacola
Et bananmanifold med forrør koster ca. 3200kr leveret, men så kommer told og moms oven i, og jeg kan ikke finde ud af hvor meget told der er på autodele, men jeg tror det ligger omkring 10-12%. Regner med at det bliver omkring 4500-5000kr alt i alt. Men det bliver nok billigere hvis vi er flere om fragten..

Ombytning af knast 18 år 6 måneder siden #13608

• Cocacola
Hvis vi er 2 der deles om fragten, så bliver det omkring 2800kr inkl. fragt + ca. 35% = ca. 3800kr. Om det så bliver billigere hvis vi er tre eller fire, ved jeg så ikke, da det godt kan blive en større æske det skal fragtes i.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder