Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Instrument lys GDI

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #1722

• 's profilbillede
Hej gruppe

Jeg er blevet lykkelig indehaver af en Carisma 1.8 GDI fra 1998
En dejlig bil, lige bortset fra den tikker lidt :-( men det arbejder jeg på.....

Jeg ville lige høre om der var nogen der kunne fortælle mig, om det kan passe der ikke er lys i uret i midterkonsollen? da det er umuligt at se hvad klokken er så snart det bliver lidt mørkt i kabinen....(er det muligt at en lyspære er defekt)

Ville også lige høre om der er nogen der kunne fortælle mig om man kan skifte pære i "centrallås og varme i sæde kontakterne" der er placeret i mellem sæderne, da de heller ikke virker mere, men gjorde det da jeg købte bilen.....

På forhånd tak :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12983

• 's profilbillede
Har du prøvet at tænde for nærlyset i bilen? Lys i diverse knapper tændes først når bilen manuelt sættes på kørelys i stedet for det automatiske kørelys.
Troede også der var problemer med lyset i vores radio, sædevarme knapper osv. i starten, nåede endda så langt som at skille radioen ad ;)

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12984

• 's profilbillede
Har prøvet at tænde lyset :-) men virker stadig ikke....

Har også skilt kontakterne af, og kan se der sidder en lille pære, men er i tvivl om hele kontakten skal skiftes, eller om man kan nøjes med den lille pære.....

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12985

• 's profilbillede
Jeg mener mine forældre har fået skiftet pæren i den ene af kontakterne men er ikke helt sikker. Men prøv at høre hos den nærmeste mitsu-pusher om man kan købe de pærer, ellers må du se om ikke du kan finde et par brugte kontakter hos en hugger http://www.dataophug.dk/menuSprog/Index.asp?Lang=Dansk

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12986

• 's profilbillede
så er jeg lige hjemvendt fra den lokale mitsubishi forhandler....

fik købt noget specielt 10-30 GDI oli, det hjælp på tikkeriet!
fik også skiftet pære i kontakterne, så nu er der lys i dem igen :-)

Fik også skiftet pære i mit ur, så nu har jeg lys i uret!
Men kan det passe der skal være lys i uret konstant? selv om jeg slukker alt og tager nøglen ud af tændningen så lyser stadig :-/

Nogen der kender noget til det problem?

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12987

• Billen
  • Billen's profilbillede
Kass skrev:
fik købt noget specielt 10-30 GDI oli, det hjælp på tikkeriet!

Mitsubishi i ballerup samt på amager siger begge at der skal bruges gdi olie 0-30 det er squdt ikke til at finde ud af hvad de selv mener :bander:
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder