Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Instrument lys GDI

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12988

• 's profilbillede
Så fik jeg også styr på lys i uret......
Det viste jeg at den klovn der har monteret anlæg i bilen, har monteret det forkert så uret fik konstant 12 volt!

Ang. olie, så står der på dunken at det er en speciel GDI olie til mitsubishi´s GDI motor! og jeg kan tydeligt høre forskel på mine ventiler efter jeg har fået det skiftet....næsten som at få en helt ny bil :-)
så kan kun anbefalde det til andre....
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12989

• Billen
  • Billen's profilbillede
kass skrev:
Ang. olie, så står der på dunken at det er en speciel GDI olie til mitsubishi´s GDI motor! og jeg kan tydeligt høre forskel på mine ventiler efter jeg har fået det skiftet....næsten som at få en helt ny bil :-)
så kan kun anbefalde det til andre....

hvor har du købt den og hvilket mærke er det ( castrol ect. )....

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12990

• 's profilbillede
Det er noget jeg har købt ved den lokale mitsubishi forhandler i Odense (karvin biler) Det er noget shell har produceret, så det kan sikkert også købes andre steder....

skal lige siges min bil kun har kørt 130.000 så det måske også har noget at sige....

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12991

• Billen
  • Billen's profilbillede
kass skrev:
Det er noget jeg har købt ved den lokale mitsubishi forhandler i Odense (karvin biler) Det er noget shell har produceret, så det kan sikkert også købes andre steder....

skal lige siges min bil kun har kørt 130.000 så det måske også har noget at sige....

Hvad er Liter prisen på olien

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12992

• 's profilbillede
Jeg gav 130 kr. literen.....men det kan sikkert findes billigere, hvis man gider lede lidt :-)

Instrument lys GDI 18 år 9 måneder siden #12993

• Billen
  • Billen's profilbillede
kass skrev:
Jeg gav 130 kr. literen.....men det kan sikkert findes billigere, hvis man gider lede lidt :-)

Jeg fik oplyst en pris på 135,00 kr. + moms hos karvin, ringede derefter til min oliedepusher og fik en pris på 60,00 + moms :chearleader: :banan: :cheers:

Så håber at det kommer til at afhjælpe min tikken :wink:
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder