Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: klokner fra hjulene på Galant e54a

klokner fra hjulene på Galant e54a 18 år 10 måneder siden #1679

• 's profilbillede
hejsa Alle

Når man triller op af indkørsler osv. så klonker det ude fra forhjulene, både min og min mekker har hevet og flået i begge hjul, og vi kan intet slør mærke nogle steder.. det eneste der er, er en smule slør i venstre styrstang.. Er der nogle der har en ide om hvad hulen det kan være... ??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: klokner fra hjulene på Galant e54a 18 år 10 måneder siden #12748

• 's profilbillede
der skulle self stå, mig og min mekker.. :D

Re: klokner fra hjulene på Galant e54a 18 år 10 måneder siden #12749

• 's profilbillede
Juel skrev:

lyder som bærekugler/bøsninger i bærearme,begge dele kan give den klokkende lyd,prøv evt med et brækjern at vride og brække i dine bærearme det er sjælden det kan afslører ved håndkraft....

lars
ålborg.

Re: klokner fra hjulene på Galant e54a 18 år 10 måneder siden #12750

• 's profilbillede
lars skrev:
Juel skrev:

lyder som bærekugler/bøsninger i bærearme,begge dele kan give den klokkende lyd,prøv evt med et brækjern at vride og brække i dine bærearme det er sjælden det kan afslører ved håndkraft....

lars
ålborg.

Hmm burde de ikke ha set det til syn? hvad med den underlige lille arm med to "styrekugler" på ?

Re: klokner fra hjulene på Galant e54a 18 år 10 måneder siden #12751

• 's profilbillede
Juel skrev:
lars skrev:
Juel skrev:

lars
ålborg.

Hmm burde de ikke ha set det til syn? hvad med den underlige lille arm med to "styrekugler" på ?

joooo,det burde de måske,men du ved ligså godt som mig at sådan et syn er intet være.selvom en bil er nysynet så er der ingen garanti for at den er i orden.hvis det er stabilisator stangen du mener :?: så hælder jeg nu mere til de 2 andre løsninger,men det kan også være et topleje på dine støddæmpere :wink: så der er muligheder nok at gå i gang med...

Re: klokner fra hjulene på Galant e54a 18 år 10 måneder siden #12752

• 's profilbillede
hmm jeg skifter hele lortet, så kan det kører mange år endnu, og så kan jeg få den sporet en gang for alle.. :P
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder