Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Galant Dynamic-4

Galant Dynamic-4 19 år 1 måned siden #1594

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hey..

Har kigget lidt rundt, og synes egentlig at en Galant Dynamic-4 er en meget fed vogn, men men men... Min onkel, som er erfaren mitsu-mand, siger at det ikke er noget jeg skal rode mig ud i, da det koster en krig når den går i stykker, selv med de monster-rabatter vi får :)

Men går de egentlig i stykker så tit? Det jeg jo er mest tøvende overfor er det der 4WS, da jeg næsten kan fornemme at det koster hvis det går i stykker. Hvad med gearkassen/differentialet? Kan det holde til noget? Planen er jo tryk, men hvis ikke det holder, kan det jo være ligemeget.

Nu jeg er ved tryk, hvor meget kan sådan en standard GTI motor/gearkasse holde til uden at åbne motoren?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Dynamic-4 19 år 1 måned siden #12285

• Cocacola
Hallo, 2/3 af medlemmerne kører Galant! Der må da være lidt info at hente :P

Galant Dynamic-4 19 år 1 måned siden #12286

• 's profilbillede
Cocacola skrev:
Hallo, 2/3 af medlemmerne kører Galant! Der må da være lidt info at hente :P

Jeg har en Galant men det er IKKE hverken GTI eller Dynamic 4 så derfor kan jeg ikke rigtig hjælpe dig. Det eneste jeg ved om dem er at det er næsten totalt umuligt at få noget som helst uoriginalt til dem.

Galant Dynamic-4 19 år 1 måned siden #12287

• Cocacola
PowerbaitDK skrev:
Det eneste jeg ved om dem er at det er næsten totalt umuligt at få noget som helst uoriginalt til dem.

Det gør ikke noget :wink:

Galant Dynamic-4 19 år 1 måned siden #12288

Mht. uoriginale dele, så er det jo et generelt "problem" med Mitsubishi. :oops:

DOG har jeg ikke hørt om nogle, der har problemer med gearkassen mm, som i de andre forhjulstrukne Galant GTI'er. :?:

Om det så er, fordi der ikke er ret mange af dem, eller fordi man ikke tilfældigvis har hørt om det? det er jo svært at svare på..
:roll: Ved også, at hvis der er problemer med 4WS(4-hjulsstyringen), så er der nogle, der slår det fra(især til rally brug).. hvordan og hvorfor, der er jeg dig et svar skyldig..

Galant Dynamic-4 19 år 1 måned siden #12289

• Cocacola
Ja, 4WS er jo ligegyldigt, det er 4WD der er vigtigt :D

Det med reservedelene er ligegyldigt, det er mere om motor og transmission kan holde til en masse NM ;)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder