Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: carisma benzintank 60 eller 70 liter?

carisma benzintank 60 eller 70 liter? 18 år 5 måneder siden #12257

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Det er der og den sidder næsten midt i rækken af lamper nederst i instrument panelet :wink:

sidder faktisk LIGE i midten. opdagede den nu i stærkt sollys kunne jeg se den. men jeg tror ikke den virker. for nu har jeg tanket 52 liter og den har ikke lyst selvom jeg har taget sving eller noget. og der burde jo kun være ca. 8 liter tilbage :x
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

carisma benzintank 60 eller 70 liter? 18 år 5 måneder siden #12258

• 's profilbillede
Den lyser også først når der er 4-5 liter tilbage. Det gør den ihvertfald på min Galant fra 91 Når den begynder at lyse kan jeg køre ca 50 km og så er det sket. Afprøvede det en dag hvor jeg havde en reservedunk med :wink:

carisma benzintank 60 eller 70 liter? 18 år 5 måneder siden #12259

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Den lyser også først når der er 4-5 liter tilbage. Det gør den ihvertfald på min Galant fra 91 Når den begynder at lyse kan jeg køre ca 50 km og så er det sket. Afprøvede det en dag hvor jeg havde en reservedunk med :wink:
ok.. så er det derfor.. men det kan være farligt at køre sin bil helt tør. man kan risikere at benzinpumpen står af. + katten har vist ikke alt for godt af det :wink:
men godt at vide den så stadig nok virker :D

carisma benzintank 60 eller 70 liter? 18 år 5 måneder siden #12260

• 's profilbillede
Katten sker der ikke noget med Det er kun hvis man forsøger at trække bilen igang eller der på anden måde kommer MEGET uforbrændt benzin ned til den man kan svide den af. :wink:

Og benzinpumpen skulle gerne kunne holde til den tur en enkelt gang ellers varer det vist alligevel ikke længe inden den alligevel skal skiftes :wink:

Så prøv du bare at køre din helt ned en enkelt gang men HUSK reservedunken hehe :D

carisma benzintank 60 eller 70 liter? 18 år 5 måneder siden #12261

• 's profilbillede
PowerbaitDK skrev:
Katten sker der ikke noget med Det er kun hvis man forsøger at trække bilen igang eller der på anden måde kommer MEGET uforbrændt benzin ned til den man kan svide den af. :wink:

Og benzinpumpen skulle gerne kunne holde til den tur en enkelt gang ellers varer det vist alligevel ikke længe inden den alligevel skal skiftes :wink:

Så prøv du bare at køre din helt ned en enkelt gang men HUSK reservedunken hehe :D

ok.. men det med katten. og trække den igang. er det ikke noget fjol. for hvis der ikke er strøm på virker sprøjtet altså ikke = ingen benzin. og kommer der benzin er der vel strøm nok til at tændingen også virker. så burde lortet sgu også gå igang.
mon ikke det er en "manual vi ville bare sikre os" fra dengang man begyndte at lege med katalysatore på karburator biler?
som du også siger. så sker der jo nok ikke ngoet med katten af det.
8)

bencinpumpe 16 år 2 måneder siden #12262

• 's profilbillede
er der nogen der ved hvor bencinpumpen sidder på en carisma 1.6 årg 1997 eller hvordan man afmonterer den tror det er den der sidder under bagsædet men hvordan afmonterer man den :roll:
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder