Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: luftmængde måler

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #1488

• 's profilbillede
er der sådan en på en colt 93 1,3 gli der er fordi den hugger lidt ved en blød accelration har skiftet benzin filter og brugt dyserens men den gør det stadig og har så læst her at det kan være luftmængde måleren som skal renses eller hvad .

venlig hilsen kim
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11771

• 's profilbillede
Jeg har sådan set det samme problem. Ved lidt acc. hugger den ikke, og heller ikke ved fuld gas, men når man skal lidt kvikt afsted, kan den godt hugge lidt i det. Det er især træls ved overhaling! Om det er luftmængde måleren ved jeg ikke. Jeg vil mene der sidder en i din Colt.
Jeg læste noget om at hælde benzin igennem og puste forsigtigt efter med luft. Jeg har dog ikke prøvet det!

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11772

• 's profilbillede
Hej Dozer Jan

ja lige præsis ved du om man skal resette computeren ved at tage minus fra i 15 min og så lade den gå i tomgang i 15 min måske min 93 colt er for gammel til at man kan det??

vh kim

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11773

• 's profilbillede
Tror ikke den er for gammel Man kan gøre det på en Galant fra 89 :wink:

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11774

• 's profilbillede
Min motor sidder vist i en lancer fra 88-92. Det er en 1,5 med indsprøjtning. Der kan man godt tage batteriet fra og gøre det der. Det har jeg gjort flere gange hvis jeg skulle lave noget, men jeg synes ikke det virker!
Du kan gøre det på din. Der sker da ikke noget ved at prøve. Skriv endligt dit resultat herinde.

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11775

• 's profilbillede
Ok Dozer Jam (ikke jan sorry)

har prøvet at tage - polen fra i mere end 15 minutter, startet bilen uden at røre ved speederen ladet den står i over 15 minutter, men den hakker stadig. har skiftet tændrør og strømfordeler rotor, benzinfilter, og brugt dyserens i to tankefulde benzin, efter luftfilteret sidder der et spjæld som speeder kablet trækker i i den ene ende og i den anden sidder der en kontakt med en stik på som jeg har prøvet at pille af for at kunne finde en kulbane som jeg kunne gøre ren jeg regnede med at det var luftmængde måleren, det ser ud til at jeg må opgive, har også fået en mekaniker til at måle med et multimeter det var noget med at den skulle give udslag korte og lange så kunne man se på et skema hvad der var galt men den slog bare op til halv viser stand og tilbage til 0 hele tiden så det gav ikke rigtigt noget, men mange tak for hjælpen.

ps har meldt mig ind i klubben i lørdags men ikke modtaget aktivering.

Hilsen Kim.
Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder