Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: luftmængde måler

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11776

• 's profilbillede
Hej igen

Jeg fandt det her i en værksteds manual, der dækker colt og lancer fra 84 til 92. Mit tysk er desværre lige så godt som mit russisk, så jeg får ikke så meget ud af det. Så hvis der er nogen der kan lidt tysk, må de gerne forklare :)

Dog tror jeg man kan måle på LMM om der er den modstand der skal være ved forskellig temperaturer.

Ved ikke om det kan bruges, men det er da et forsøg værd.
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11777

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
kim skrev:
Ok Dozer Jam (ikke jan sorry)

har prøvet at tage - polen fra i mere end 15 minutter, startet bilen uden at røre ved speederen ladet den står i over 15 minutter, men den hakker stadig. har skiftet tændrør og strømfordeler rotor, benzinfilter, og brugt dyserens i to tankefulde benzin, efter luftfilteret sidder der et spjæld som speeder kablet trækker i i den ene ende og i den anden sidder der en kontakt med en stik på som jeg har prøvet at pille af for at kunne finde en kulbane som jeg kunne gøre ren jeg regnede med at det var luftmængde måleren, det ser ud til at jeg må opgive, har også fået en mekaniker til at måle med et multimeter det var noget med at den skulle give udslag korte og lange så kunne man se på et skema hvad der var galt men den slog bare op til halv viser stand og tilbage til 0 hele tiden så det gav ikke rigtigt noget, men mange tak for hjælpen.

ps har meldt mig ind i klubben i lørdags men ikke modtaget aktivering.

Hilsen Kim.

Hej Kim

Du modtager først din aktivering når vi kan se din indbetaling og den er registreret iøvrigt velkommen i klubben, håber at du kommer til at befinde dig godt blandt andre mitsu folk :wink: :wink:

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11778

• 's profilbillede
indbetaling jeg har ikke set noget om nogen indbetaling da jeg meldte mig til under tilmeld.

vh kim

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11779

• 's profilbillede
her er hvad jeg fik på mail samt mit eget pass og der står da ikke noget om jeg skal betale.

vh kim

Din konto er på nuværende tidspunkt ikke aktiveret og forumets administrator skal aktivere den inden du kan logge på. Du modtager en email, når dette er sket.

Glem venligst ikke dit kodeord, da det er blevet krypteret i vores database og vi har ikke mulighed for, at udlevere det til dig. Skulle det dog ske, at du glemmer dit kodeord, kan du anmode om et nyt, som aktiveres på samme måde som denne konto.

Tak fordi du registrerede hos os.

--
Venlig hilsen

Mitsubishi Klub Danmark

RE: 19 år 2 måneder siden #11780

• 's profilbillede
Nederst på den online indmeldelsesblanket ( www.mitsubishi-klub.dk/medlemmer/online_indmeld.htm) står der følgende:

Betaling
Et medlemskab i Mitsubishi Klub Danmark koster 100,00 kr. pr år. Første gang er der et
indmeldelsesgebyr på 150,00 kr. Du bedes derfor venligst indbetale 150,00 kr. på klubbens
konto 5037 1226320 i Jyske Bank. (Indbetaling i en Jyske Bank afdeling er gratis)
Det er meget vigtigt, at du skriver dit ”Nickname” som indbetaler. Din indmelding er først
gyldig fra det tidspunkt hvor klubben har modtaget din betaling.

luftmængde måler 19 år 2 måneder siden #11781

• 's profilbillede
Jeg tror der er sket det, at Kim har tilmeldt sig vores forum uden at være medlem af selve klubben....
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder