Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ny Colt RZT

Ny Colt RZT 19 år 3 måneder siden #1466

• 's profilbillede
Hej Det er første gang jeg skriver herinde, jeg villle lige spørge om er er nogen der har erfaringer med den nye Colt turbo... hvordan den kører, økonomi,reservedelspriser,tuning osv. jeg vil gerne hvis i havde evt links til sider ang denne bil og hvis det lyder som det skal har i nok et nyt medlem med en RZT... Håber at høre fra jer

/Martin
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny Colt RZT 19 år 3 måneder siden #11643

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Så hudt jeg visker hedder den CZ-T, og motorjournalisterne mener vist nok at den har en smule slap affjedring, men det kan man jo selv ændre. Ellers skulle der vist ikke være noget i vejen med den.

Ny Colt RZT 19 år 3 måneder siden #11644

• 's profilbillede
Den kører ganske godt, det er en lille 1.5 liters motor. Men turboen gør et fantastisk arbejde, den kører med et lade tryk på 0.6 bar og kan sagtens hæves... Skal ik kunne sige hvor meget den bruger af benz helt nøjagtigt, men det kan du tjekke på mitsu's hjemmeside alle de tekniske dataer. Reservedele til mitsu er og har altid været i den dyre ende.. Dog sker det ikke så tit der går dyre dele, andet end de generalle sliddele.

Dog et minus ved colten er at det er elektronisk gasspjældsstyring, så der er ik den normale hurtige gasrespons, men den reagere forholdsvis kvikt alligevel.

Turbo 19 år 2 måneder siden #11645

• 's profilbillede
Hej

Er der nogen der ved om man kan chiptune en Mitsubishi Colt 1,5 CTZ ?

Kan man montere en wastegate på den ?

Ny Colt RZT 19 år 2 måneder siden #11646

• 's profilbillede
Den kan godt chippes...

Den er født med wastegate, så mon ikke du tænker på en blow-off ventil? - Hvilket også kan monteres... :-)

Turbo 19 år 2 måneder siden #11647

• 's profilbillede
Hej

Nu har jeg ikke haft fornøjelsen af at prøve Mitsubishi 1,5 CZT men hvor meget spark er der i den som std jeg synes ikke 0,6 Bar lyder af ret meget nu hvor jeg tænker på at man kan hæve ladetrykket til 1,0bar på mange Turboer.

med andre ord er den værd at bruge 250.000 kr på ?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder