Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ny Colt RZT

Re: Turbo 19 år 2 måneder siden #11648

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Styx skrev:
Hej

Nu har jeg ikke haft fornøjelsen af at prøve Mitsubishi 1,5 CZT men hvor meget spark er der i den som std jeg synes ikke 0,6 Bar lyder af ret meget nu hvor jeg tænker på at man kan hæve ladetrykket til 1,0bar på mange Turboer.

med andre ord er den værd at bruge 250.000 kr på ?

Nu er 0.6 bar faktisk en del, hvilket effekten i sig selv fortæller. Skal du have en normal 1.6ér til at yde 150hk kræver det faktisk en del. Du skal nok op omkring de 0.5 - 0.6bar.

Men de fleste turboer kan give et tryk på 1bar, ja endda mere, men motoren skal jo lige holde til det :wink:

Om den er værd at bruge 250.000kr. på er op til dig. Hvis du kan lide bilens design, eller er indstillet på at give den et bodykit, og synes du den kører godt, så skal du da købe den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ny Colt RZT 19 år 2 måneder siden #11649

• 's profilbillede
Tja ved ikke rigtigt om jeg sys at den colt er så pæn at kigge på... Men hvis man ville have sådan en, tror jeg det er værd at vente på hvordan cabrioleten ser ud sku vist komme her til landet i år. vist til efteråret tror jeg....
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder