Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: irriterende tikken

irriterende tikken 19 år 8 måneder siden #1232

• 's profilbillede
Hej, har i nogle gode bud på hvorfor min mitsubishi lancer 1,8 gti '93 tikker mere efter den har fået 16 nye hydrauliske løftere isat???

Havde ellers glædet mig til at slippe for at høre på den tikken, bilen har kørt over 200.000 km..så lidt slidte har de været...men det lyder næsten som om at det kun er 1-2 løftere eller noget andet der larmer helt vildt ved 3.000 omdr./m og derover...der er ikke noget i tomgang???

mvh Thomas
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

irriterende tikken 19 år 8 måneder siden #10509

• 's profilbillede
Må man spørge hvad du havet givet for sådan en udskiftning ?

irriterende tikken 19 år 8 måneder siden #10510

• 's profilbillede
ja da...fik dem af en eller anden årsag vildt billigt i forhold til normalprisen som er på ca. 300,. inkl. moms pr.stk!!!!

Fik dem for 2500 hos mitsubishi

irriterende tikken 19 år 8 måneder siden #10511

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej gæst, skift olie og filter og tilsæt en flaske abcon blå- m sammen med den nye olie, så forsvinder din tikken, jeg har gjort det på min galant gti fra 91. som har kørt ca. 200000 km,og det virkede.
det er da et forsøg værd :wink:

Læs mere på www.lindemann.dk

irriterende tikken 19 år 8 måneder siden #10512

• 's profilbillede
Basse skrev:
Hej gæst, skift olie og filter og tilsæt en flaske abcon blå- m sammen med den nye olie, så forsvinder din tikken, jeg har gjort det på min galant gti fra 91. som har kørt ca. 200000 km,og det virkede.
det er da et forsøg værd :wink:

Læs mere på www.lindemann.dk

Har jeg prøvet på min, virkede natta ! Tikker i bedste velgående.

irriterende tikken 19 år 8 måneder siden #10513

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Nu ved jeg ikke om sådan nogle ventilløftere skal grundjusteres, men hvis de skal, kunne det godt tyde på at dette ikke er blevet gjort ordentligt.

Der hvor jeg arbejder havde vi en Hyundai Elantra 1.6 16V med hydrauliske ventilløftere, som vi havde skiftet olie på, og da den startede op tikkede den som en i f&¤#/%!¤, men så var det at min chef gav den godt med omdr. i et par minutter, og så holdte den helt op med at tikke.

Hvis jeg var dig ville jeg lige prøve at give den 3000-4000omdr. i et par minutter for at se om det hjælper, hvis ikke det hjælper, så er det jo bare tilbage til forhandleren...
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder