Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...?

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 11 måneder siden #9844

• 's profilbillede
Faktisk må man også godt køre med huller og riller i bremseskiverne hvis de er LAVET med det. :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 11 måneder siden #9845

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Man må kun montere skiver med huller og riller i hvis bilen er født med det, ellers er det en konstruktiv ændring siger synshallen i Slagelse og jeg har ringet til Holbæk og det må man ikke, siger de, hvis ikke den er født med det, man må heller ikke sætte større skiver eller større calibra på det er også en konstruktiv ændring af bilen :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Tonede ruder 19 år 11 måneder siden #9846

• 's profilbillede
Jeg synes slet ikke WEB kommenterer det der med tonede ruder. Mener ellers han har stor erfaring med hvad man må der og ISÆR IKKE må :D

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 11 måneder siden #9847

• 's profilbillede
First off: Kan kun give nully ret, der er så meget man ikke må...det kan jo ikke nytte at gå og prøve at huske det hele :D

Dernæst, er det ikke noget med man kan få en grande gigantisk bøde for at køre uden kat?

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 11 måneder siden #9848

• 's profilbillede
En af mine venner blev fanget i en "ryd pladsen for bilfreaks, og lad dem ikke køre førend synsfolkene har tjekket bilen"

Mener han fik en bøde på næsten 20k, heriblandt kørsel uden katalysator.

Udfra synsfolkene, så er der temmelig stor forskel på om katten er "slidt op", eller om den bevidst er blevet fjernet.

hehe 19 år 11 måneder siden #9849

• 's profilbillede
jeg har lavet et mellem stykke, istedet for katten til min fætters galant... det lyder sku godt.... :D :twisted:

ang. bremse skiver...
kan det så ikke lade sig gøre at sætte nogle andre på (større, riller osv.) HVIS man får det godkendt... koster rimelig meget xx.000 :shock: ... men mener jeg har hørt noget om det.... :)
Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder