Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...?

Syn med eller uden turbo 19 år 10 måneder siden #9856

• 's profilbillede
Heeyyy

Fedt :twisted: at høre fra SU-RACING, det er da dejligt at der muligvis er en mulighed. Lad os høre mere når der er nyt i sagen :twisted:
:evil: Motor surt :evil: at vi er nødsaget til at gøre som Nully, med det er da til at leve med :P
Er der nogen som har kontakt til denne VR4 som kører i Danmark? :shock:
Det kunne da være fedt at se en i levende live. :P :P

Jeg er igang med at finde dele og hvad der ellers skal til for at få gjort min Galant Dynamic4 til en lidt skrappere vogn. har en forestilling om at vi skal op omkring 350-400Hk.
Øsen har jo både 4 hjulstræk og 4 hjulsstyring, så mon ikke derer mulighed for at overføre kræfterne til vejen og ikke kun hjulspind.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 10 måneder siden #9857

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Held og lykke med projektet... min er lige blevet rullet grovt ind inden DBH og det gav 378HK og 455NM ved 1,5bar og så bleeder vi den til 1,8bar... så vi skulle gerne lande på ca. 450HK når den er helt færdig.........

Ulle

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 10 måneder siden #9858

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du kan bare købe en komplet vr4 motor med 210hk eller 250hk eller 350hk eller et front cut, som jeg selv lige har gjort, kan købes her :D
www.motorimport.dk/
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 10 måneder siden #9859

• 's profilbillede
Halløj der 8)

Det er da rigtigt, men er der ikke meget arbejde i at flytte over fra den ene til den anden?
Kan man vær sikkte på at delene sidder ens.

Som jeg har forstået, så er Nully's flotte og dejlige eks. af en Galant udstyret med træk på den foreste aksel. VR4'ern trækker så vidt jeg er orienteret på alle fire hjul. :P
Ret mig hvis jeg tager fejl. :lol:

Følger der papirer med på et sådant "frontcut" som letter :oops: SYNSMANDENS :oops: arbejde.

Universal Sportskat. til Galant GTI 92´... God ide...? 19 år 10 måneder siden #9860

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja du har ret min trækker kun på den foreste aksel, men de to gearkasser der følger med et front cut har jeg solgt, og så bruger jeg bare min egen.

Til et front cut følger ledningsnet til motor og styreboks med også selve styreboksen for ellers kan man få store problemer :shock:

Den kan stadig ikke synes med den nye motor i, så Turboen skal stadig af til syn, det er lidt træls :twisted:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder