Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: sure colt...

sure colt... 20 år 1 uge siden #1108

• 's profilbillede
Hmm en der kan komme med en fornuftig forklaring....
Colten starter altid unden problemer, men problemet kommer når den har kørt ca 60 km ( er blevet godt varm) stopper jeg så for at Fks. At tanke inden turen går vidre, kan den bare ikke starte igen..... der går noget tid inden der kommer liv i den, kan høre at starteren arbejder som en gal ... men lykkes som regel først at starte den efter 4-5 forsøg...
Kæmpe latterligt :evil: ...HVORFOR :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Obs.... 20 år 1 uge siden #9799

• 's profilbillede
Det er kun når den har fået noget gas :twisted: unden "pause"

sure colt... 20 år 1 uge siden #9800

• 's profilbillede
Nu ved jeg ikke lige hvor gammel din Colt er, men jeg havde engang en gammel Daihatsu Charmant (uden sammenligning i øvrigt), som lavede samme nummer. Den startede med det samme, når den var kold, men hvis den var varm, ville den ikke rigtig starte igen. Det var noget med, at der blev dannet damplommer i benzintilførslen i karburatoren. Man kunne lettere få liv i den ved at holde speederen i bund mens man startede og så selvfølgelig slippe, når den går igang. Det var som sagt en gammel spand, så jeg gad ikke ofre noget på at få fikset problemet, hvis det da overhovedet kunne lade sig gøre.

sure colt... 20 år 2 dage siden #9801

• 's profilbillede
Den er fra 1991.... Men det er da et forsøg værd og finde ud af om det måske er der den er gal... det må "prøves"...takker....

sure colt... 20 år 2 dage siden #9802

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Man må ikke røre speederen før motoren er startet, når der er indsprøjtningssystem, da katalysatoren så kan få uforbrændt benzin ind. Det står der ihvertfald i indstruktionsbogen.
Der står også at hvis motoren er druknet skal man træde speederen helt ned 5-6 sekunder mens man starter, og så prøve helt uden og røre speederen igen.
Man skal heller ikke stoppe motoren efter man har kørt stærkt, man skal altid lige lade den køle lidt ned inden, bare et lille råd.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Hmmmm 20 år 2 dage siden #9803

• 's profilbillede
Det har jeg aldrig hørt før, men så har jeg da lært noget nyt idag :wink:
Takker :D
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder