Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: sure colt...

sure colt... 20 år 2 dage siden #9804

• 's profilbillede
Tricket med at holde speederen i bund virker vist kun på motorer med karburator. Hvis motoren har indsprøjtning, bør den starte uden problemer og uden brug af speeder, uanset om den er varm eller kold.

Held og lykke med at finde fejlen. Det p***e træls med en bil, som ikke vil starte :x
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tigerdyr:-) 20 år 1 dag siden #9805

• 's profilbillede
Hvis jeg nu var en mand... havde jeg sagt
"AT DET ER LIGE TIL AT FÅ EN DÅRLIG AF" :lol:

Kvinder 20 år 1 dag siden #9806

• 's profilbillede
Kvinder kan da også få en dårlig BIIIP :lol:

sure colt... 20 år 23 timer siden #9807

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej Sif, du skal prøve at hælde en hel flaske abcon fuel cleaner i næste gang du tanker, du kan ikke overdosere det, det renser brændstofsystemet, og dine dyser, det er da værd at prøve, jeg bruger det hvergang der tankes på min galant gti fra 91., det har hjulpet på min.
Fuel cleaneren koster 76.- hos thansen. du kan læse omproduktet på dette link. der er også andre gode produkter fra abcon

www.lindemann.dk

Basse 20 år 8 timer siden #9808

• 's profilbillede
Det lyder som om det er en løsning, der helt sikkert er værd og prøve.. :D
Taker

sure colt... 20 år 8 timer siden #9809

• 's profilbillede
Basse skrev:
Hej Sif, du skal prøve at hælde en hel flaske abcon fuel cleaner i næste gang du tanker, du kan ikke overdosere det, det renser brændstofsystemet, og dine dyser, det er da værd at prøve, jeg bruger det hvergang der tankes på min galant gti fra 91., det har hjulpet på min.
Fuel cleaneren koster 76.- hos thansen. du kan læse omproduktet på dette link. der er også andre gode produkter fra abcon

www.lindemann.dk

Det lyder sateme dyrt i længden! 75 kr for hver gang der skal tankes, og benzinen er jo ikke ligefrem billig!
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder