Hejsa.. Nu får jeg så muligheden for at prøve min nye bruger her
Jeg er ejer af en Galant GTI fra 91 som kører rigtig godt.. Den har dog et par fejl som jeg gerne vil have rettet
Jeg skal have nye bremseklodser og skiver i, sidst jeg skiftede klodser var det med T-hansens "de bedste" - de bliver dog efter min mening alt for hurtigt varme og slides mildt sagt med lysetshast, så sådan nogle skal det ikke være igen

- men hvilke så ? De skal have god bremseevne, ikke blive skæve eller varme så let.. Men samtidig har jeg ikke råd til bremserne fra en racer bil.. Altså ydelse kontra pris

- og hvad med skiver ? er noget originalt fra mitsu ok, eller ?
Da jeg fik bilen havde den lidt problemer med ABS bremserne, som gjorde når man kom over ca. 120 tændte "abs fejl" lampen - hvilket sikkert skyldtes beskidte censorer - men efter der blev lavet bremser sidst var den helt gal, bilen ville slet ikke bremse og jeg har måtte fjerne sikringen til systemet..
Er det mon ABS kransen eller censoreren ? (sidst nævnte ville mitsu ha 1800+ moms for :shock: )
Og lige et lille side spring --- er der noget computer styring eller lign koblet på min servo styring ? - da bilen i perioder har ret nedsat servo-styring, men alligevel mere end hvis man slukker den -- kunne forestille mig der måske var noget niveau styring eller lign ... ??
Ja, det var vist det, i første omgang
Venlig hilsen
Peder