Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Bremser

Bremser 20 år 2 uger siden #9545

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Tjek servoen mens motoren køre i tomgang og efterfyld om nødvendigt :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bremser 20 år 2 uger siden #9546

• 's profilbillede
4200,- kr. for bremser er godt nok mange penge... Men tilgengæld er det også noget ordentligt.

Jeg mener plejer at give tæt på det samme for Bosch skiver og klodser hele vejen rundt, men det er så også almindelige standard bremser.. Og nu hvor MECA er blevet sponsor kan det være de kan give en god pris.

servo 20 år 2 uger siden #9547

• 's profilbillede
Havde lige bilen i vaskehallen for et par timer siden, og da jeg kørte ud lød det som en rem der lige gled ude i motorrummet og derefter begyndte den igen med sit pis.. Så nu har jeg ½ power på servoen igen... Hvis der er luft i systemet, er det så let at udlufte eller ??

Bremser:
Pueha 4200... Det er ikke altid lige sjovt at være bilejer..
Men så må det lige være servo og abs der bliver lavet først, så må nye klodser og skiver sku vente lidt,,, da kontoen er ret tom :(

Bremser 20 år 2 uger siden #9548

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej Peder, du skulle tjekke om dine remme er stramme nok, hvis remmen slider overføre du jo heller ikke den kraft til pumpen, og du får et udnødvendigt slid på dine remskiver, og det koster jo.

Bremser 20 år 2 uger siden #9549

• 's profilbillede
Jeg vil også bakke om om Basse's forslag prøv at stram remmen evt sæt en ny på.

Du kunne jo også "nøjes" med nye klodser hvis ikke dine skiver er skæve"skadet, og så spare lidt sammen til det.

problemer 20 år 1 uge siden #9550

• 's profilbillede
Den er sku lidt selv rep. servoen virker helt som den skal nu, det var sikkert luft..

Den havde en lidt ustabil tomgang, dette løste sig ved at resette motor styringen.

Mit 5 gear havde lidt problemer, fandt ud af det er justeringen på gearstangen den er gal med, da problemet nu har rykket sig til bak-gearet i stdet :evil: - men stadig rart at gearkassen ik skal skiftes..
Det må min mekaniker stedfar kigge på når han får tid :-D

Bremserne funker som de skal, og får lov at sidde indtil de er slidt helt ned, så bliver de nok skiftet med nogle fra Bosch, den tid den sorg..
ABS'en viste sig at være en krans til 1/10 del af hvad en ny censor koster, så det var rigtig skønt..

Rep udgifter denne gang: 195 kr.. :)
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder