Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Åbent for alle - Også for ikke medlemmer.
Indlæg uden aktivitet slettes efter 25 dage.

EMNE: Mitsubishi Galant 2.5

Sv: Mitsubishi Galant 2.5 12 år 1 måned siden #26584

pkt.1.Grunden til en mitsu-forhandler måske er dyrere er at de har haft bilen inde og gennemgået den samt der en garanti de skal stå indenfor og de kender også deres fejl ,pkt2.Jeg ville til hver en tid købe en galant v6 igen, og skulle min den gamle komme til salg igen SÅ købte jeg den tilbage FORDE det er en kanon dejlig bil . og set i bagspejlet så skulle jeg ikke ha solgt den :( .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak:

Sv: Mitsubishi Galant 2.5 12 år 1 måned siden #26628

  • 's profilbillede
Forresten. Hvad er din mening om manuelt gear kontra automatisk? Jeg hælder mest til manuelt, simpelthen fordi jeg synes det er sjovere. Har bare hørt, det var bedst at tage automatisk, da det holder bedre. Ved du noget om det? :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Mitsubishi Galant 2.5 12 år 1 måned siden #26629

JA :P Det ved jeg, det er en smagsag om du er til manuel/aut. en manuel gear har typisk den fejl at lejerne i gearkassen bliver slidte og skal skiftes og gerne til den "nye type (2000og frem) de skulle være mere holdbare, en slidt manuel gear mærkes mest ved trædt gearskifte ved kold gearkasse. en aut.gear/triptronic har svært ved at skifte el.skifter slet ikke . mit råd vil være at inden man køber en v6er så sikre man sig at der er renoveret gearkasse i begge tilfælde. og omvendt så er de biler så gamle at der i90% af tilfældet er de renoveret . min kørte 100% perfekt efter renovering. :P SÅ SKYND DIG NU AT FÅ KØBT ER V6 :P så du kan nyde det :drive: .ikke fortryde det.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak:
Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder