Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19334

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja tak for en hyggelig dag med masser af biler Hvepse og masser af sol :bolge: Godt vejret var så godt på den sidste løbsdag

Her er lige et par stemnings billeder af dem der kørte lidt race :D :D :D
Friman og Galant Only :banan:

Og så vores alle sammens Karla 8)
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 7 måneder siden #19335

• 's profilbillede
KARLA skrev:
Jeg siger også tak for en hyggelig dag - sikke et flot vejr vi havde !
Jeg tog, som jeg plejer, en masse billeder og vil gerne " Ligge dem ind " men selv om Nully har forklaret mig hvordan man gør og har sagt "....og hvis du heller ikke kan finde ud af det når du kommer hjem kan du også bare sende hele mappen til mig så skal jeg nok sætte dem ind " kan jeg stadig ikke finde ud af det her :evil:
Hvordan send...Nej , forklar mig venligst , trin for trin og meget langsomt, hvordan jeg kan dele mine fantastiske billeder med jer :wink: ?
Hvordan sender man en hel mappe ?

Kommentar til dit billede: En tynd kan også have en fed humor :wink: :lol: :lol: :lol:

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 7 måneder siden #19336

• 's profilbillede
Ja, det var søreme en fin dag... Solcreme kunne have afhjulpet de efterfølgende problemer:)

Var også ok tilfreds med min bedste tid: 9,054 sek... Med standard motor!

Men den tid fik jeg sjovt nok med standard luftfilterkasse... Men det cone filter, som er på billedet ovenover, bedste tid var 9,3...

Mitsubishis luftmængdemålere kan åbenbart ikke så godt sammen med andre luftfiltre end panelfiltre i originale bokse...!!!
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder