Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19328

• Frimann
  • Frimann's profilbillede
jeg har da en stremer som jeg kunne smide på den !! hehe
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19329

• 's profilbillede
Hva så, fik i taget lidt billeder? :)

Ville ellers meget gerne have været der, men bilen er ikke rigtig køreklar endnu - desværre :\

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19330

• gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 5
Så vil jeg gerne starte med at sige tak for et fedt træf med masser af solskind og bier

ses

hilsen Gysse & fruen :wink:
Livet er for kort til fartbegrænsninger

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19331

Ja det er helt rigtigt hvad gysse skriver . tak for en kanon dag .
Det kunne jo være sjovt at mødes endnu en gang i år hvis det er muligt :wink: HILSEN TOPRBEN & LENA .

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19332

• 's profilbillede
Jeg siger også tak for en hyggelig dag - sikke et flot vejr vi havde !
Jeg tog, som jeg plejer, en masse billeder og vil gerne " Ligge dem ind " men selv om Nully har forklaret mig hvordan man gør og har sagt "....og hvis du heller ikke kan finde ud af det når du kommer hjem kan du også bare sende hele mappen til mig så skal jeg nok sætte dem ind " kan jeg stadig ikke finde ud af det her :evil:
Hvordan send...Nej , forklar mig venligst , trin for trin og meget langsomt, hvordan jeg kan dele mine fantastiske billeder med jer :wink: ?
Hvordan sender man en hel mappe ?
Vedhæftninger:

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19333

• 's profilbillede
Karla >>
- find mappen med alle billederne i
- Højreklik på den
- Send til
- Compressed folder (zip-fil) ..... Kan desværre ikke lgie huske hva det hedder på dansk, men det burde være til at finde :)
- Så får du en zip-fil med samme navn som mappen, den sender du til Nully. Over MSN, eller hvordan i nu vil gøre det :)
Vedhæftninger:
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder