Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Læs og diskuter de kommende træf.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19310

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Jeg kommer helt sikkert, måske kan jeg lokke en person ekstra med så vi kommer to :D
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19311

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
nej vi møder som regl op med flest biler, men syns godt nok det virker lidt tyndt denne gang. Nu må vi se, overvejer stadig om om jeg skal sidde denne gang over eller om jeg skal tage med igen, ved det ikke rigtig. det er trodsalt en tur på 2x225 km for mig..

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19312

• gysse
  • gysse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 5
eXn
jeg kan godt forstå dig men det er sgu ærgeligt at folk ikke "kan" komme
iser når det er det sidste træf i Holeby i år
det ender sgu nok med at det lukker helt

:wink:
Livet er for kort til fartbegrænsninger

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19313

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
lige præcis gysse, det er det jeg mener. Jeg vil gerne med, men syns det hele virker lidt spildt, når man gang på gang kommer over, og der ikke rigtig kommer flere end dem der plejer eller osse så er der færre. Jeg kan ikke rigtig se iden i at være med i en bilklub, hvis man ikke osse prøver at være aktiv og deltage i nogen træf, og især man han har tradision for at holde træf samme tid som Legal-streetrace crew'et holder deres arrangement.

Kom nu folkens vær nu med FOR DEVJLEN DA!!! :) husk dette er årets sidste mulighed for at være med i holeby.

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19314

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
gysse skrev:
eXn
jeg kan godt forstå dig men det er sgu ærgeligt at folk ikke "kan" komme
iser når det er det sidste træf i Holeby i år
det ender sgu nok med at det lukker helt

:wink:
vi havde kommet hvis det ikke havde været fordi man har et job at passe men har lige 3 weekend vagter i rap

Raceday i Holeby - Lolland Falster Airport 30 august 16 år 8 måneder siden #19315

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ville nu også gerne have været med. Men tog extraordinært fri i fredags til vores træf og skal også have fri næste weekend. Og synes ikke rigtigt at jeg kan være bekendt at tage fri lige 3 weekender i rap og så med så kort varsel. Men ville ellers virkelig gerne med.
Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder