Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Ris til Autodania Bilcenter Gammel Køge Landevej 135

Ris til Autodania Bilcenter Gammel Køge Landevej 135 14 år 5 måneder siden #3429

  • henjessen
  • henjessen's profilbillede
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">I starten af september 2009 leverede jeg min Mitsubishi Galant 1.8 GLSI fra 1992 ud til Autodania Bilcenter A/S Gammel Køge Landevej 135, fordi den ikke kunne starte. Starteren trak motoren fint rundt, men motoren sprang ikke an. Autodania skiftede styreenheden og jeg fik bilen retur og betalte dem 4057,50 kr.. Efter få dage var fejlen der igen, hvorefter bilen blev fragtet tilbage til Autodania. De skiftede igen styreenheden. Dette gentog sig i alt 3 gange, hvorefter de begyndte at lede efter fejlen andre steder, men uden held. De mente, at der måtte være problemer med ledningsnettet i bilen og overvejede at sætte en elektriker på, som i udgangspunktet skulle betales af mig. På det tidspunkt var der gået halvanden måned og jeg havde mistet tålmodigheden og aftalte med værkføreren, at afhente min bil, selvom den ikke var blevet ordnet. <span style="line-height: 115%; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-theme-font: minor-fareast; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: DA; mso-fareast-language: DA; mso-bidi-language: AR-SA">Jeg foreslog, at de beholdt deres styreenhed, og at jeg fik mine penge tilbage, men det ville Autodania ikke gå med til.


<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Via Mitsubishi Klub Danmark var jeg kommet i kontakt med formanden for klubben, og han ville gerne kigge på bilen. Han fandt ud af, hvis man benyttede en styreenhed fra Machon Technology i Horsens (Autodania benytter Remodan i Odense), kunne bilen starte.


<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial"><span style="line-height: 115%; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-theme-font: minor-fareast; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: DA; mso-fareast-language: DA; mso-bidi-language: AR-SA">Jeg kontaktede direktøren fra Autodania Bilcenter A/S, Kim Jørgensen og fortalte, hvor problemet med bilen havde gemt sig. Kim Jørgensen sagde, hvis han skulle gøre noget, skulle jeg levere styreenheden retur til Autodania, og i det tilfælde Remodan ville give Autodania pengene retur, kunne jeg også få nogen af mine tilbage. Jeg ville gerne levere styreenheden tilbage, men jeg fandt det ikke rimeligt, at min forhandling med Autodania skulle afhænge af deres forhandlinger med Remodan. Kim Jørgensen svar på det var, at enten blev det, som han sagde og ellers var der ikke mere at sige om den sag. Jeg bad ham godtgøre rimeligheden i, at min situation skulle afhænge af Remodan, som Autodania har valgt og ikke jeg, uden at få et svar. Samtalen sluttede ved at, Kim Jørgensen lagde røret på. <span style="line-height: 115%; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-theme-font: minor-fareast; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: DA; mso-fareast-language: DA; mso-bidi-language: AR-SA">Og hele historien er foreløbig endt med, at jeg har betalt 4057,5 kr. til Autodania Bilcenter A/S og har intet fået ud af det.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dette er helt klart en sag 14 år 5 måneder siden #22722

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Dette er helt klart en sag for forbrugerklagenævnet, tag kontakt til dem forlæg dem sagen, evt kvitteringer/ evt breve


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Undskyld men man kan da ikke 14 år 5 måneder siden #22723

  • Nhansen
  • Nhansen's profilbillede
Undskyld men man kan da ikke købe et nyt tv også komme tilbage efter 30 dage og sige at man vil have sine penge igen uden at de får det man har købt .Han ved jo ikke om du lyver eller bare vil have penge da han ikke har den ting du har købt!!!.








Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det er en helt korekt 14 år 5 måneder siden #22724

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Det er en helt korekt historie Henrik her beskriver, jeg fik bilen ned og ville se hvad problemet kunne være,jeg tjekkede alt hvad jeg mente det kunne være


Benzinpumpe benzinrelæ fejlede intet,


Tændrør og tændkabler fik den nye af men bilen kunne kun starte, hvis den blev startet hver time, hvis den stod stille i 10 timer startede den ikke uden at kablet på batteriet blev taget af


Der kom benzin til dysse broen,men starte ville den ikke, det næste var så at se om der kom benzin ud af dysserne, og det gjorde der ikke, der var ikke strøm til dysserne, og det er da mærkeligt styreboksen, er jo helt ny og har været til tjek 2 gange hos Remodan, har selv tjekket det med Kim fra Remodan


Jeg tog så en ny styreboks fra Machon Tec, og bilen startede jeg har nu haft bilen i 10 dage og den starter hver gang også hvis den står ude, og kun bliver startet hver anden dag


Så humlen er Autodania, vil ikke betale pengene tilbage for en varer som ikke virker har været til rep 2 gange, det er syntes jeg er utroligt dårligt, det må da være Autodanias problem at de har fået en dårlig styreboks


Det kan ikke være kundens problem at de har fået en dårlig vare,og at han skal vente på hvad Remodan siger


Og den går helt galt når en lille privat mand som mig kan finde fejlen og de som er store experter ikke kan, det er virkeligt dårligt


Så nu står Henrik med en ny boks som aldrig har virket og må købe en ny,


Men selvfølgelig skal Autodania have den defekte boks retur men de vil ikke betale nogen penge tilbage, så det er ikke et værksted der er værd at bruge


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Kære NullyJeg  ved ikke hvem 14 år 5 måneder siden #22725

  • Nhansen
  • Nhansen's profilbillede
Kære Nully


Jeg ved ikke hvem du er og hvad du laver og hvilken hat du havde på ,da du skrev det, men hvis du har klubhatten på så håber jeg at du har snakket med Autodania inde du skriver det du gør, hvis du ikke har snakket med dem er det ikke godt for klubben at du skriver sådan noget.


Jeg kan forstå at de ikke har fået den boks tilbage derfor kan du ikke vide om han får sine penge tilbage hvis han levere den tilbage!!.


Hvis man sidder i bestyrelsen i en klub skal man tænke meget over hvad man skriver hvis det ikke er sandt. Jeg kan godt forstå at han vil have sine penge igen, hvis de ikke har lavet bilen, men man kan da ikke bare få sine penge uden at levere det tilbage der er betalt for.





Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Punkt et jeg går ikke med 14 år 5 måneder siden #22726

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Punkt et jeg går ikke med hat,kunden har talt med Autodania og de vil absolut ikke betale nogen penge tilbage, uanset om de får boksen tilbage eller ej. De vil lade det komme an på, om remodan vil gøre noget ved det, og de har efter min mening ikke løst opgaven, da boksen har været retur 2 gange.


Dette har intet at gøre med hvem jeg er,det kommer ikke sagen ved. Men har intet imod at sige, at det er mig der ejer klubbem, og Autodanias kunde er ikke en gang medlem af klubben. Så tror jeg skal tvinge ham til det, af en pris på 4000 kr som tak for hjælpen.


Jeg får en henvendelse fra en fortvivlet mand, der ikke har fået lavet sin bil, trods han har betalt for det. Jeg finder fejlen, og det er styreboksens der er problemet: Men boksen bliver afleveret med plombering, fra Remodan på Mandag, mod kvittering på den er afleveret. Også håber jeg at Autodania betaler kunden alle hans penge tilbage, da han jo intet har fået fra dem,og det er Autodanias problem. Og kunden skal ikke vente på Remodans afgørelse, for de har jo 2 gange bevist at boksen intet fejler.


Men du har måske en stor hat på fra Autodania,hvad ved jeg?


Kan godt se, at det ikke er sjovt at blive hængt ud i diverse forum. Men andre forhandlere har været det, og er kommet til fornuft. Jeg plejer at se sagen fra 2 sider men her opfører, Autodania sig for arogant,og det vil jeg ikke være med til. Alt hvad jeg har gjort er at finde den fejl, de ikke magtede at finde. Så de for ingen roser af mig og disse indlæg bliver ikke fjernet før de, kommer med en løsning!!!


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder