<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">I starten af september 2009 leverede jeg min Mitsubishi Galant 1.8 GLSI fra 1992 ud til Autodania Bilcenter A/S Gammel Køge Landevej 135, fordi den ikke kunne starte. Starteren trak motoren fint rundt, men motoren sprang ikke an. Autodania skiftede styreenheden og jeg fik bilen retur og betalte dem 4057,50 kr.. Efter få dage var fejlen der igen, hvorefter bilen blev fragtet tilbage til Autodania. De skiftede igen styreenheden. Dette gentog sig i alt 3 gange, hvorefter de begyndte at lede efter fejlen andre steder, men uden held. De mente, at der måtte være problemer med ledningsnettet i bilen og overvejede at sætte en elektriker på, som i udgangspunktet skulle betales af mig. På det tidspunkt var der gået halvanden måned og jeg havde mistet tålmodigheden og aftalte med værkføreren, at afhente min bil, selvom den ikke var blevet ordnet. <span style="line-height: 115%; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-theme-font: minor-fareast; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: DA; mso-fareast-language: DA; mso-bidi-language: AR-SA">Jeg foreslog, at de beholdt deres styreenhed, og at jeg fik mine penge tilbage, men det ville Autodania ikke gå med til.
<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Via Mitsubishi Klub Danmark var jeg kommet i kontakt med formanden for klubben, og han ville gerne kigge på bilen. Han fandt ud af, hvis man benyttede en styreenhed fra Machon Technology i Horsens (Autodania benytter Remodan i Odense), kunne bilen starte.
<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial"><span style="line-height: 115%; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-theme-font: minor-fareast; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: DA; mso-fareast-language: DA; mso-bidi-language: AR-SA">Jeg kontaktede direktøren fra Autodania Bilcenter A/S, Kim Jørgensen og fortalte, hvor problemet med bilen havde gemt sig. Kim Jørgensen sagde, hvis han skulle gøre noget, skulle jeg levere styreenheden retur til Autodania, og i det tilfælde Remodan ville give Autodania pengene retur, kunne jeg også få nogen af mine tilbage. Jeg ville gerne levere styreenheden tilbage, men jeg fandt det ikke rimeligt, at min forhandling med Autodania skulle afhænge af deres forhandlinger med Remodan. Kim Jørgensen svar på det var, at enten blev det, som han sagde og ellers var der ikke mere at sige om den sag. Jeg bad ham godtgøre rimeligheden i, at min situation skulle afhænge af Remodan, som Autodania har valgt og ikke jeg, uden at få et svar. Samtalen sluttede ved at, Kim Jørgensen lagde røret på. <span style="line-height: 115%; mso-ascii-theme-font: minor-latin; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-theme-font: minor-fareast; mso-hansi-theme-font: minor-latin; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-theme-font: minor-bidi; mso-ansi-language: DA; mso-fareast-language: DA; mso-bidi-language: AR-SA">Og hele historien er foreløbig endt med, at jeg har betalt 4057,5 kr. til Autodania Bilcenter A/S og har intet fået ud af det.