<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Efter at have sat artiklen ind på Mitsubishi Klub Danmarks hjemmeside, tog jeg kontakt til Jakob Themberg fra Mitsubishi Danmark og forklarede forløbet. Han tog kontakt til Autodania og meldte tilbage til mig, at hvis jeg returnerede styreenheden, ville Autodania se velvilligt på at refundere mine udgifter. Mandag formiddag den 30. november kørte jeg ud og afleverede styreenheden til Autodania og aftalte med værkføreren, at vi ville tales ved først kommende onsdag morgen for at afslutte sagen. Da jeg kontaktede værkføreren onsdag morgen var beskeden, at de ikke var færdige med at tale med deres bagland, så sagen kunne ikke afsluttes. Autodania er altså stadig af den opfattelse, at deres kunder skal bøde for problemer med deres bagland.
<div style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">På Mitsubishi Klub Dannmarks hjemmeside er der blevet oprettet en bruger med profilnavnet Nhansen den 2. november 2009, netop den dag jeg afhentede min bil hos Autodania. Samme bruger har kommenteret kritisk på mit og andres indlæg vedrørende måden, jeg har håndteret forløbet på overfor Autodania og brugeren har ikke kommenteret på andet. Efter min bedste formodning opererer Autodania under dække af Nhansen. Hvis min formodning er korrekt er denne form for kujonagtig optræden pinlig og fej.</div><div style="margin: 0cm 0cm 10pt"> </div><div style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Jeg sender i dag en mail indeholdende linket til nærværende indlæg til servicechef Jakob Themberg fra Mitsubishi Danmark, servicechefen fra Kia Motors Danmark og direktør Klaus Frederiksen fra Toyota Danmark, da det må være i deres interesse at se, hvordan Autodania håndterer uoverensstemmelser med kunder. Tilmed sendes en mail til Remodan og Machong Technology, da sagen jo omhandler deres produkter.</div><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Hvis sagen ikke bliver løst inden for de kommende to dage, tager jeg kontakt til autoklagenævnet eller forbrugerklagenævnet, så sagen kan blive afgjort af en ekstern instans.