Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Har du haft en positiv eller negativ oplevelse
med din forhandler eller værksted så skriv det her.
SKRIV SOBERT! - Ellers er det spild af din tid!
Indlæg uden aktivitet slettes ikke.
Ikke medlemmer kan kun læse i dette forum.

EMNE: Ris til Autodania Bilcenter Gammel Køge Landevej 135

Nully, du har ret Autodania, 14 år 5 måneder siden #22727

  • Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Indlæg: 652
  • Modtagne TAK: 1
Nully, du har ret Autodania, skal komme med en løsning på problemet, da det er dem der har skabt det selv, Remodan er helt ude af spillet, da de har leveret en varer der er iorden.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Har selv haft min galant hos 14 år 4 måneder siden #22728

  • Billen
  • Billen's profilbillede
Har selv haft min galant hos Autodania et par gange uden problemer.


men når det er sagt så lyder det sq underligt at et værksted ikke er villig til at stå inde for sit ansvar ( som det virker som om de ikke vil ) at en værkfører knalder røret på er da helt hen i skoven.


Hvis det var mig som der havde været ude for den behandling var Mitsubishi Danmark blevet kontaktet og min del af forløbet var blevet forelagt dem, så snart at det er hovedkvarteret for et mærke der bliver indraget plejer der at ske noget i sagerne hvis og såfrem at man kan se der er blevet handlet ukorekt fra værkstedets side - og i sidste ende kan de jo ende ud med at blive frataget deres autorsitation som Mitsubishi (eller andet hvis det er et andet mærke det drejer sig om) værksted.


At en ny bruger i de første indlæg efter man har oprettet sig begynder at "svine" andre brugere der ytre sig virker helt klart som en der enten er værkføreren selv eller en anden med tilknytning af Autodania. Kan se at brugerens IP er tilknyttet en central i ringsted men det er ikke til at stole på at den er derfra, min egen IP står til 8310 Tranbjerg Jylland selvom jeg bor i københavn


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Billen Mitsubishi Danmark 14 år 4 måneder siden #22729

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Hej Billen Mitsubishi Danmark er kontaktet, og deres mening, har vi fået og videre forløb, kommer onsdag,i forummet,for der har Autodania lovet Henik et svar,og jeg er sku også spændt på det,for jeg har bare fundet den fejl de ikke kunde,og det er jo ikke deres skyld at de har modtaget en defekt styreboks


Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Autodania fortsat 14 år 4 måneder siden #22730

  • henjessen
  • henjessen's profilbillede
<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Efter at have sat artiklen ind på Mitsubishi Klub Danmarks hjemmeside, tog jeg kontakt til Jakob Themberg fra Mitsubishi Danmark og forklarede forløbet. Han tog kontakt til Autodania og meldte tilbage til mig, at hvis jeg returnerede styreenheden, ville Autodania se velvilligt på at refundere mine udgifter. Mandag formiddag den 30. november kørte jeg ud og afleverede styreenheden til Autodania og aftalte med værkføreren, at vi ville tales ved først kommende onsdag morgen for at afslutte sagen. Da jeg kontaktede værkføreren onsdag morgen var beskeden, at de ikke var færdige med at tale med deres bagland, så sagen kunne ikke afsluttes. Autodania er altså stadig af den opfattelse, at deres kunder skal bøde for problemer med deres bagland.


<div style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">På Mitsubishi Klub Dannmarks hjemmeside er der blevet oprettet en bruger med profilnavnet Nhansen den 2. november 2009, netop den dag jeg afhentede min bil hos Autodania. Samme bruger har kommenteret kritisk på mit og andres indlæg vedrørende måden, jeg har håndteret forløbet på overfor Autodania og brugeren har ikke kommenteret på andet. Efter min bedste formodning opererer Autodania under dække af Nhansen. Hvis min formodning er korrekt er denne form for kujonagtig optræden pinlig og fej.</div><div style="margin: 0cm 0cm 10pt"> </div><div style="margin: 0cm 0cm 10pt"><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Jeg sender i dag en mail indeholdende linket til nærværende indlæg til servicechef Jakob Themberg fra Mitsubishi Danmark, servicechefen fra Kia Motors Danmark og direktør Klaus Frederiksen fra Toyota Danmark, da det må være i deres interesse at se, hvordan Autodania håndterer uoverensstemmelser med kunder. Tilmed sendes en mail til Remodan og Machong Technology, da sagen jo omhandler deres produkter.</div><span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Hvis sagen ikke bliver løst inden for de kommende to dage, tager jeg kontakt til autoklagenævnet eller forbrugerklagenævnet, så sagen kan blive afgjort af en ekstern instans.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ris til Autodania 14 år 4 måneder siden #22731

  • henjessen
  • henjessen's profilbillede
<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Torsdag den 3. december talte jeg igen med Jakob Themberg fra Mitsubishi Danmark, da Autodania stadig ikke ville refundere mine penge, selvom jeg havde afleveret boksen. Han tog endnu en gang kontakt til Autodania og meldte tilbage til mig, at Autodania kun ville kommunikere skriftligt, men han synes, at jeg skulle henvende mig, hvilket jeg så gjorde pr. mail. Autodania svarede tilbage den 4. december, at de ikke var færdige med at behandle sagen.


<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">Jeg har nu videregivet sagen til Autoklagenævnet.


<span style="font-size: 14px"><span style="font-family: Arial">I vil høre nærmere, når der er nyt i sagen.


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hva´så er der sket mere i 14 år 3 måneder siden #22732

  • Billen
  • Billen's profilbillede
hva´så er der sket mere i sagen ???


Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.123 sekunder