Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: harddisk i bilen

harddisk i bilen 18 år 4 måneder siden #14028

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
ang det med pc, der skal du lige se nærmere på det der hedder carpc, dem kan du havde det OS ligge ne på en flash så starder de med det samme, dernæst har du det musik liggene på en almindelig HDU og der kan du så havde din musik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

harddisk i bilen 18 år 4 måneder siden #14029

• 's profilbillede
billen: "Der plajer da kun at være 4"

4 hvad? :-) -jeg er vist ikke helt med.... -og hvad skal jeg tage billeder af? -min bil? HU?

harddisken skal jeg bruge til film... :-) kopier af de orginale film jeg har stående herhjemme selvfølgelig ;-) -film fyldersom regl omkring 4 Gb så skal man have lidt at vælge imellem så skal der noget plads til... he he

5V 12V 0,5V???? hvad ved jeg, -det viser bare at jeg nok ikke skal rode med ledningerne selv... ;-)

hmm... carpc, det var måske en mulighed... undersøger det ihvertfald nærmere... :-)

harddisk i bilen 18 år 4 måneder siden #14030

• 's profilbillede
4 ledninger på et strømstik til harddisken

harddisk i bilen 18 år 4 måneder siden #14031

• 's profilbillede
årh.... er med....
Jamen jeg har ikke noget harddisk nu.... det er jo den jeg mangler ;-) jeg har bare USB-stikket fra min HU som disken skal sluttes til... resten skal bygges ind... 2-4-6 eller 8 ledninger.... hvad ved jeg... he he
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.153 sekunder