Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: IceLed

IceLed 18 år 5 måneder siden #1869

• Frimann
  • Frimann's profilbillede
hey alle her inde nu kan jeg se der er mange der snakker om neon og dioder og alle de ting !!

men tjek lige den her side ud det er noget er der noget ved undervogns belysning med 2 mil farver

overvejer og betille det men skal se om vi ikke kan være et par stykke til og købe det ! så det er billiger i fragt

www.iceled.co.uk/
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

IceLed 18 år 5 måneder siden #13834

• 's profilbillede
tror nu ikke du spare så meget!! hvis du vil have det sæt så du bare får undervogns lys koster det jo et par tusinde, og fragten er nok ikke mere end 100-150 kr.

men man sparer da lidt :D
var værre hvis det kom fra usa hehe

iceled 18 år 5 måneder siden #13835

• Frimann
  • Frimann's profilbillede
det ville ikke betyde noget hvis det var fra usa har familie der over som kan sende tingene til mig ! så det ville ikke blive det store det ville koste

IceLed 18 år 5 måneder siden #13836

• 's profilbillede
om din familie sender den eller ej koster det vel stadig et par hundrede kr. pga størrelsen gør det ikke?

Nå ja har du fundet ud af hvad du skal købe derinde? da jeg kiggede for et par uger siden kunne jeg ikke rigtig finde et komplet sæt derinde, bortset fra UFO sættet, men det koster vist over 3000 kr.
hvad har du tænkt dig at købe?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.132 sekunder