Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: følg mit projet

følg mit projet 19 år 5 måneder siden #11105

• 's profilbillede
Man polerer altså ikke en nylakeret bil Det vil da totalt ødelægge lakeringen og give en h....... masse små ridser uanset hvilket polermiddel du bruger. Lakken skal først have lov til at hærde fuldstændig igennem og den slags sker altså ikke på et par dage. Lakken er helt sikkert tør og føles som om den er hærdet men den vil stadig være meget blød og skrøbelig Det er jo også derfor at man ikke må vaske bilen de første tre uger.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

følg mit projet 19 år 5 måneder siden #11106

• 's profilbillede
hey Pinky der var ikke mer guld fave de skule had vært med så bliv de sorte i stde for ser også godt ud magler kund og finde en ny liste rudt om fårruden den bliv væk uder projete :shock: :? den bliver så og så sort så det lige brøder ligrene skal hag tad nogle beder blider i sol lys og med et beder kamra så bliver det godt

følg mit projet 19 år 5 måneder siden #11107

• 's profilbillede
PowerbaitDK det er ratig det fik jeg også og vide med jeg skal vændte i en månde fik jeg og vid for nå det er så kåldt så det er hærter den ikke orlig men den skal poler om til sommer trom jeg det sku for kuldt nu og de næste mange uger fram :P

følg mit projet 19 år 5 måneder siden #11108

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej, tillykke med det flotte resultat, det ser sq godt ud, så er det bare med at få den vist frem " bilen " altså :wink:

følg mit projet 19 år 5 måneder siden #11109

• 's profilbillede
Ok.. lige hvad angård polering.. Vil jeg fortælle jer at man hos pierre.dk polere bilerne så snart bilerne er finger tøre, og det ser sku godt ud bag efter.. ved dette da jeg lige har været med til at bygge en ny tilbygning til dem... ved sef ikke om det er noget specielt maling de bruger, men fra de henter bilerne til de skal være afleveret, må der ikke gå mere end 48 timer... mener jeg fik afvide fra en af malerne at det er sollyset der hærder det sidste i lakken og ikke så meget hvorlang tid der er gået :wink: .. Men tror også jeg ville vente til foråret med at polere den, så den er pæn til sommeren, det ku jo godt være at den fik lidt vaskerisser eller lign, i løbet af vinteren :( ... Men det er jo sef ikke at håbe... God Jul :D :P

følg mit projet 19 år 5 måneder siden #11110

• 's profilbillede
Prøv lioge at høre de fyre ved Pierre hvad de polerer med for det er helt sikkert ikke alm. polermiddel de giver bilerne :shock:
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder