Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: følg mit projet

følg mit projet 19 år 4 måneder siden #1369

• 's profilbillede
så kom der sideskørter / ny bag kofanger på :lol: :lol: ser bar for godt ud og anheger trak kom af og marker bliv også piled a nu skal den dækes a og så skal den grånes så komer faven på :P :twisted: så bliver den feed/nice :wink: ps fler billeder her inde med tiden www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28185 :D :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

følg mit projet 19 år 4 måneder siden #11100

• Lau
  • Lau's profilbillede
Det ser spændende ud. Glæder mig til at se det færdige resultat!

følg mit projet 19 år 4 måneder siden #11101

• 's profilbillede
så bliv min galant fardig jubi :P :P :lol: :twisted: l se fler billeder her www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44671

følg mit projet 19 år 4 måneder siden #11102

• 's profilbillede
:twisted: kæft den er flot - Må vi se flere ? og husk , kødhakker , at sætte billeder på medlemssiderne , tak :wink:

følg mit projet 19 år 4 måneder siden #11103

• 's profilbillede
hej KARLA du kan jo bar klike på det ling jeg har lart ind og tak for den fin komtar er ås sel glad for den nu skal bar ses i ratig sol lys så skal du se faven wwoooww det er metalik der er på det er svært og fage med et kamra på billeder ser den lidt mat ud det er jeg lidt ked :evil: af men til sommer nå fælgre kommer på jes sir så sker der någet

følg mit projet 19 år 4 måneder siden #11104

• 's profilbillede
Flot vogn du har fået dig der... det med at den er mat, har du prøvet at polere den, tror det vil hjælpe.. men det skal være det finste polere midel du kan finde... Har lige en ting jeg sys, der ser lidt sjovt ud, du har sorte side spejle, og guld farvede håndtag på fordøren.. :? tror du vil få en mere sammenhængende bil hvis du fik malet spejlene i guld.. men det er bare min mening... :wink:
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder