Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: instrumatering blåt lys

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10759

• 's profilbillede
Hey

Mit lys er grønt og der sidder blå pære i men må sige det er ikke lige frem blåt lyst der er i hehe

men ser ud til det er umuligt at finde nogle steder

urskiver eller så må nok til den svære løsning
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10760

• 's profilbillede
Personligt synes jeg ikke at den måde du vil lave det på er pænt overhoved. Tværtimod. Så ville jeg hellere beholde det originale grønne. Men det er jo en smagssag...

Har læste at man kan slibe det grønne væk, evt. med ngoet fint sandpapir. Om resultatet bliver godt skal være mig uhvis.

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10761

• 's profilbillede
Hej

det bliver ellers meget pænt, lavede det på lancer jeg hade og det blev sgu blåt lys.

Du ser jo ikke nogen ledninger eller noget i setdet for pærene bagi monter du jo bare 4 små dioder og så bore lille bitte hul i den sort ramme og sætter dem fast i bunden sådan dioderne dårlig stikker op...

men hvis man vil have blåt lys er det jo nok den enste vej desvære...

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10762

• 's profilbillede
Hey cyrix^

kan se du bor i vestsjælland

Hvis du for lyst er du da mere end velkommen til at kigge forbi har et komplet reseve hus som ligger skilt ad :) da triptælleren ikke virkede på det og måtte nyt i bilen ;)

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10763

• 's profilbillede
Hey lige en tanke hvorfor laver du ikke bare nogle nye urskiver, så kan du jo selv bestemme hvordan de skal se ud.. du ska bare skanne de orginale, ind på en pc, også lave lidt om på farverne... så kan du jo også sætte et mitsu logo på hvis du sys.... kan godt ske at du skal printe det på noget specielt papir.... Det er bare et forslag :lol:

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10764

• 's profilbillede
Hey

Det var så os min næste ide men men men..

1 jeg ved ikke hvad for en slags papir man skal købe / bruge

2 der sidder jo den der lille pind som holder nålen til speedometer og omdrejningstæller sådan de ikke ryger helt væk

man kunne jo bare klippe den af også lime dem på igen
Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder