Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: instrumatering blåt lys

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #1291

• 's profilbillede
Hej

Jeg søger info omkring hvordan jeg for blåt lys i min Galant i Instrumentering

Jeg kan huske engang at der var en som skrev en tysk side hvor man kunne købe men har ikke linket mere..

men nogle herinden som ved hvor man finder det til en galant fra 1994
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10754

• 's profilbillede
Jeg har for lang tid siden sendt webby en guide om lige netop det! Tror stadig han finpudser på den, den er vist gået i glemmeren, fik nemlig mail om det forleden ;)

Men prøv at mail ham og hør ham ad... Ellers må jeg lige fine den frem og maile den til dig..

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10755

• 's profilbillede
Hej

Jeg ved godt hvordan man kan gøre i den besværelige ende

man bore 4-5 huller i rammen som holder det hele og sætter dioder ind fra dioer.dk også sætter ledningerne ind bag på hvor pærene sidder ....

Men jeg ville gener prøve at gøre dte lidt pænere ved at se om man kunne få det hele bagpå og skifter den grønne plade ting ud også sætte ny ind...

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10756

• 's profilbillede
Badman skrev:
Hej

Jeg ved godt hvordan man kan gøre i den besværelige ende

man bore 4-5 huller i rammen som holder det hele og sætter dioder ind fra dioer.dk også sætter ledningerne ind bag på hvor pærene sidder ....

Men jeg ville gener prøve at gøre dte lidt pænere ved at se om man kunne få det hele bagpå og skifter den grønne plade ting ud også sætte ny ind...

Aargh, den holder vist ikke helt den løsning der.. ;)

Guiden går simpelthen bare ud på at skifte de originale pærere med nogle fra dioder.dk ved at pille hele huset ud af instrument bordet..
Det er forholdsvist simpelt. Men prøv at hive lidt i webby om han ikke næsten har den klar(færdig) her i hans travle baby-ble skifte tid!..

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10757

• 's profilbillede
Hey cyrix^

Jeg har et reseve hus og ligge her komplet og det er skilt ad men det hjælper ikke noget bare skifte pærene ud med BLÅ

gid det var så nemt hehe....

instrumatering blåt lys 19 år 8 måneder siden #10758

• 's profilbillede
Badman skrev:
Hey cyrix^

Jeg har et reseve hus og ligge her komplet og det er skilt ad men det hjælper ikke noget bare skifte pærene ud med BLÅ

gid det var så nemt hehe....

Hmm. Det var det da på min... Men kan da godt være der er forskel på det fra V6'eren... Men ok, mit lyser heller ikke grønt normalt.....
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder