Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvorfor forsvinder memory'en på min radio?

Hvorfor forsvinder memory'en på min radio? 19 år 9 måneder siden #1219

• 's profilbillede
Jeg har lige smit en ny cd-radio i min Galant 91', og det hele virker bare som det skal, der er dog en ting som bliver ved med at drille mig.. ved ikke om det er radioen eller mig der er noget galt med men, når jeg sætter en cd på høre 20 - 30 sek af et nr virker alt OK. Men lige så snart jeg slukker bilen og starten den igen starter cden forfra, er det ikke meningen at den skal huske hvor langt den er nået på cden?

Håber i kan hjælp mig!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvorfor forsvinder memory'en på min radio? 19 år 9 måneder siden #10469

• 's profilbillede
Kan den huske radio stationerne ? ellers kunne det godt lyde til du har bytte om på 2 ledninger den til konstant + og den til tændings +

RE: 19 år 9 måneder siden #10470

• 's profilbillede
Jeg vil give Thyboen ret her, hos Sony er den konstante + gul og tænding + er rød (dette kan godt være lidt forvirrende)

Husker den alle radiostationerne så er det slet ikke sikkert at den fejler noget, min radio fortsætter hvor den slap, men det behøver andre mærker ikke nødvendigvis at gøre.

Hvad mærke og model har du :?:

Hvorfor forsvinder memory'en på min radio? 19 år 9 måneder siden #10471

• 's profilbillede
Prøv evt lidt afhængig af radio at byttte rundt på rød og gul der hvor stikkene samles. HVIS du kan.. Det virker nemlig i Seat, VW, Opel bl.a.

radio. 19 år 9 måneder siden #10472

• 's profilbillede
Hey. 8)

Din radio er tilsluttet forkert.

Du skal bytte om på GUL og RØD som alle de andre siger. :!:

Nu ved jeg så ikke om det hele er samlet med samle muffer eller vi kører med ISO stik , men hvis det er iso stik så kan du lirke de små kabel sko ud af stikket ved hjælp af en lille skrue trækker , bare drej den rundt foran i stikket så de 2 små låse bliver trykket sammen og ud med ledningen, låse flipperne retter du bare ud igen og putter stikket i det rigtige hul. :wink:

:!: Ledningen med tændings + skal sidde over stel ledningen og Konstant + sidder 2 pladser ved siden af tændings +. :!:

Hilsen Frank
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hvorfor forsvinder memory'en på min radio? 19 år 9 måneder siden #10473

• 's profilbillede
Thyboen skrev:
Kan den huske radio stationerne ? ellers kunne det godt lyde til du har bytte om på 2 ledninger den til konstant + og den til tændings +

Radioen kan sagtens huske stationerne så det er ikke det der er problemet, tror jeg vil prøve at se på det med ledningerne..
Mange tak for hjælpen, har haft dette spørgsmål i et andet forum hvor der ikke var nogen der kunne hjælpe mig.. Men det er der her.. cool..

Bi-spørgsmål
Nogen der ved hvorfor min konto til forumet ikke er blevet aktiveret endnu, får bare en besked om jeg skal kontakte administratoren, men kan ikke finde en mail på ham nogen steder?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder