Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvad er det ?

Hvad er det ? 19 år 10 måneder siden #1133

• 's profilbillede
Hej Mix og andre medlemmer.
Jeg har endelig fundet et kabinet som passer til bilen (lige bag sæderne) :D men skal selvfølgelig ha sat et par nye højtalere i , men hvilke ? er det 6" * 9" ? målene på dem der er der nu er : ca. 18 * 12,5cm. Kan du fortælle mig noget om den anden højt. tror det er en Bas på mindre end 4" !? og hvad er det der er i mellem højtalerene :? en forstærker :? og til sidst vil jeg lige sige at jeg har tænkt mig at købe dem i Thansen :wink:
(Undskyld billedestørrelsen :oops: )
Venlig hilsen KARLA.

P.S Hvilket Matriale og hvilket årti ?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvad er det ? 19 år 10 måneder siden #9970

• 's profilbillede
for mig at se, så den 6"9 der sidder er vist nærmere noget 5"7 efter de mål du har sagt.
den anden højtaler, er måske en meget lille bas. men tror nærmere den er over i noget mellem tone...
det der sidder i midten er ikke nogen forstærker del. men et delfilter bestående af en spole og en kondensator af en art...

og thansen kan være okay. de har jo fået nogle nye mærker... men jeg ville dog vælge at købe min lyd hos www.carsound.dk eller www.autohifi.dk
så er du sikker på at få noget godt. :D

PS: en tomme eller "= 2,54 cm.

Hvad er det ? 19 år 10 måneder siden #9971

• 's profilbillede
Jeg har været inde at kikke hos Carsound og der var nogle 4" som jeg tror jeg vil nøjes med og så gider jeg ikke tænke længre over mit ice :roll: .
Jeg har valgt : MDS 402DC - 4" / 10 cm komponentsystem OG fuldtonehøjtalere.
Så ryger klondserkapineterne tilbage i containeren :(
XGraf tak for hjælpen , jeg tror at Mix vil give dig helt ret. Jeg bestiller dem under alle omstændigheder, til og med idag får man 20% rabat :)
Venlig hilsen KARLA.

Hvad er det ? 19 år 10 måneder siden #9972

• 's profilbillede
KARLA skrev:
Jeg har været inde at kikke hos Carsound og der var nogle 4" som jeg tror jeg vil nøjes med og så gider jeg ikke tænke længre over mit ice :roll: .
Jeg har valgt : MDS 402DC - 4" / 10 cm komponentsystem OG fuldtonehøjtalere.
Så ryger klondserkapineterne tilbage i containeren :(
XGraf tak for hjælpen , jeg tror at Mix vil give dig helt ret. Jeg bestiller dem under alle omstændigheder, til og med idag får man 20% rabat :)
Venlig hilsen KARLA.

Jeg sværger til MDS, og har altid fået en god betjening.
Tror ikke du bliver skuffet.

RE: 19 år 10 måneder siden #9973

• 's profilbillede
Jeg har ligeledes haft gode erfaringer med MDS.

Det der sidder mellem højtallerne er med garanti et hjemmelavet delfilter, de små minder meget om mellemtoner.

Umiddelbart mener jeg slet ikke de enheder er bygget til brug i biler.

Jeg købte et sæt 4" MDS hos Carsound, de kostede mig en mindre svensk herregård, de skuffede mig lidt i starten, men uanset hvilket mærke man køber så går man lidt på kompromis med lyden når man køber 4" (4" er jo temmelig småt)

I sidste ende var MDS nok det bedste for mig, nogen sværger til JBL, men disse kunne jeg simpelthen ikke få plads til i de originale huller.

Hvad er det ? 19 år 10 måneder siden #9974

• 's profilbillede
:P 8) :P
Vedhæftninger:
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.190 sekunder