Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: skift af tændrør

skift af tændrør 20 år 2 måneder siden #8996

• 's profilbillede
HEHE ja det kan du jo egentlig ha ret i :wink: ellers kan det jo godt være at den lyder lidt fæl, næste gang man starter Mitzu'en :shock:
Men jeg syntes nu at ha større problemer med at få tændrørshætterne ordenlig af, jeg trak hele det kobberstykke med ud da jeg skulle, skifte tændrør. :roll:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tændrør 20 år 2 måneder siden #8997

• 's profilbillede
Jeg har blandt andet lige fået nye tændrør på min Galant GTi 2,0 16V Dynamic-4. Jeg var ved at få et føl igen. 1.000 kr. for 4 stk. NGK Laser Platinum PFR6J-11, står der på kassen. Det var mit værksted der foreslog den slags tændrør. Jeg aner ikke selv noget om biler. Er tændrør tíl ovennævnte bil virkelig så dyre?

skift af tændrør 20 år 2 måneder siden #8998

• 's profilbillede
Det lyder da lidt vildt i mine øre, men du kan sagtens nøjes med tændrør i den billigere ende, dvs. 200,- og op.. for de 200,- kan du Bla. købe et sæt Bosch rør :D

Jeg har selv NGK rør i min, men ikke til 1000,- sæt :shock:

Kig lige her engang :arrow:

www.mitsubishi-klub.dk/phpBB2/viewtopic....t=2158&highlight=ngk

Jeg kan anbefale at køre til 14 år 9 måneder siden #8999

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
Jeg kan anbefale at køre til Harald Nyborg, der får du 4 stk Champion eon tændrør for 129,- kr Der er fire forskellige slags, og ved kassen kan de slå op i et katalog på pc-en, så du får de rette. Det påstås, at de kan holde op til 60.000 km!!!
mvh. Pelle
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder