Tændrør er et marked der er ret svært at finde rundt i
Mitsubishi anbefaler jo selvfølgelig originale Tændrør
Der hvor vi for rullet vores biler her på Sjælland hos Kim Bonde siger at de fabrikken anbefaler er det rigtige
Da jeg skulle have Turbo på min bil havde jeg hørt at de originale tændrør blev for varme og ville gå i stykker, Så jeg ringede til Ernst fra Ralliart, og spurgte hvad jeg skulle gøre, han sagde jeg skulle tage et koldere Tændrør og sætte i. Jeg købte alle fire slags NGK rør og prøvede mig frem, jeg kører i dag med NGK BPR 9ES, og har kørt 33,516km med dem uden problemer
Så kører i hårdt og bliver bilen meget varm så sæt et koldere rør i NGK 7 eller 8
Galanten kører originalt med NGK BCPR 6ES
Koldere rør NGK BPR 7Es
Koldere rør NGK BPR 8ES
Til Turbo biler NGK BPR 9ES
BOSCH 4 enten WR 6 eller 7
Splitfire Platinum TP 6C
Champion EON 1
Håber det kan bruges