Jeg har næsten altid kørt Bridgestone for de holder noget bedre end andet synes jeg, det er mit tredje sæt Bridgestone jeg har på min Lancer nu. 15" de holder nok også lidt længere end 17".
De første var Bridgestone S-01 de holdt 50000 det skal så lige siges at de så er ved 1.6 mm. mærket. så S-02 dem skiftede jeg ved 45000 da mine fælge var begyndt at irre ved kanterne så de tabte luften og der var da stadig lidt mønster tilbage og kører nu på S-03, dem gav jeg 2790 for.
Har da også fået et par andre til at skifte, den ene var kun vandt til Michelin (også 15"), de holdt normalt kun 20-25000, så han købte S-03 og de har kørt 40000 nu og der er til en sæson endnu. Den anden ved jeg ikke, han solgte Carismaen og købte en Spacestar.
Da jeg skiftede til S-02 var jeg inde ved en Michelin mand og spørge efter priser, han spurgte om hvorfor jeg ville have Bridgestone og fortalte så om de 50000, nå, han slog så op i sin bog og fandt så ud af det var et højhastigsdæk (Z mærket) jeg ville ha, han sagde så nærmest surt, at dem ville jeg ihvertfald IKKE kører 50 k på, så blev jeg jo lige nødt til at fortælle at det var også det der sad på, SÅ klappede han i, behøver jeg fortælle jeg ikke handlede der, han skulle iøvrigt også have 4400,- jeg købte dem til 2990,- et andet sted. Så mit dækvalg ligger nok fast.
Hvor langt kører i på jeres ??.
P.S. Fed underskrift Sv@mp, den med blokken