Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Galant Gti - turbo motor

Galant Gti - turbo motor 20 år 9 måneder siden #751

  • 's profilbillede
hej, jeg har (forsøgt) at

finde lidt info om en 4g63 turbo motor - men uden det store held.

Er der nogen af jer der har noget info på

sådan en ?

- det kommer sig iøvrigt af, at jeg kontaktede motorland for at høre hvad muligheder jeg har i

GTi'en, turbo motor incl montering blev 15000 +moms...

mvh Martin
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Gti - turbo motor 20 år 9 måneder siden #7887

  • 's profilbillede
det kan godt ske jeg selv fandt noget - men kan det

passe??
150hk v. 5500 omdr
...hvis det er tilfældet, så var det da skuffende

lidt.

auto-kraftfahrzeug.de/3569_Galant_20_turbo_E10.html
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Gti - turbo motor 20 år 9 måneder siden #7888

  • Danni
  • Danni's profilbillede
Jeg vil give dig ret, det var meget

skuffende....
Det jo kun det samme som Dynamic
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Gti - turbo motor 20 år 9 måneder siden #7889

  • 's profilbillede
Prøv lige at kigge


http://www.motorimport.dk
http://www.coltco.nl

En 4G63 Turbo sku vist yde 240 heste og 300

NM!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Gti - turbo motor 20 år 9 måneder siden #7890

  • 's profilbillede
204 HK har en turbo galant.

Ellers skal du

prøve med noget eftermonteret turbo, jeg ved http://www.su-racing.dk kan lave det. Og de er rigtig flinke at

snakke med.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant Gti - turbo motor 19 år 11 måneder siden #7891

  • 's profilbillede
det du skal bruge er en komplet 4g63 motor fra en vr4, den yder 220 hk. og kan sagtens ligge i motorrummet på en colt. jeg kører selv med denne motor og det eneste jeg har måtte lave om er at sætte bærearmene på fra galanten ved at skære en smule af det bagerste stykke på bære armen (der hvor der sidder en gummiklods som er skruet på bunden med to bolte ) og sætte gummiet på fra coltens bære arme og så flytte beslaget til stabilisatoren. dette er gjort for at få gearkassen med trækaksler til at passe.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder