Hej igen <a title="Vis brugerprofil." href="
www.mitsubishi-klub.dk/medlem/mv" jquery1294344058827="24"><font color="#cc0000">MV</font></a>
Jeg sagde det samme som dig til min mekaniker og det de gjorte var at låne en styrebox fre en ophugger af samme model og så prøve om det ændred noget, men da de ikke kunne finde en model magen til så beslitde de en ny og hvis det ikke var den måtte de selv betale den, men det var den selv om den ikke lige kunne måles på for den skal først lave fejlen før de kan finde fejlen og min kenaniker havde min bil ca. 3 måneder før de fandt ud af hvad der var galt så det er ikke sikkert de kan finde noget på den, men derfor kan det godt være den alligevel, for min fejled ingen ting sagde de flere gange dog til sidst gav de sig og det var så den selv om de målte og målte..
De sendte den til en som kunne gennem måle den box fra hoved til røv da de først derinde kunne finde fejlen ja sååå fik jeg en ny. Brugte knap. 20.000kr på unødig rep.
Jeg ville insistere på at få dem til at låne en fra en ophugger og hvis den passer så købe en ny hvis den hjælper dig..
Men et godt råd herfra.
Du må gerne følge op på emnet for er da nys. om jeg har ret..