Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motorlampe kommer igen og igen

Det passer desværre at Mitsu 14 år 8 måneder siden #24661

• Mortenbm
  • Mortenbm's profilbillede
Det passer desværre at Mitsu ikke selv kan finde fejlen udfra fejlkoden. 1 gang, skulle jeg skifte tændspole 2 og tændrør. Det gjorde jeg og fejlen kom igen. Jeg skiftede så de andre tændspoler og fik testet bilen igen. Samme fejl, men så vidste de ikke rigtig hvad det var. De har foreslået at gå bilen igennem, men at jeg nok skulle forvente en 6 timers tid på regning= 6000KR!

Derfor jeg selv prøver at finde fejlen stille og roligt når jeg har lidt kontanter at lege med.

Outlander, hvis du kigger på OBD siden, så ser du, at jeg er i gang og prøver mig frem. Og flere at tingene på listen har jeg nu kunne krydse af. Jeg kan være så "uheldig/heldig" at det er noget ledningsstads der driller.

Dani: Har indkøbt en diagnosetester, så nu "sparer" jeg 500kr pr gang jeg sletter fejlen fra systemet.

Så som sagt, så påtænker jeg at købe de ovenstående komponenter, men det er ikke bare lige at finde dem...

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Spørg evt. i OBD forum. 14 år 8 måneder siden #24662

• Outlander turbo
  • Outlander turbo's profilbillede
Hej Morten.

Du kan evt. spørge i det forum der er på OBD siden.

Måske er der en derude der kan nikke genkendende til dit problem og har en løsning.

Hvis du ikke er så god til engelsk, kan du bruge google translate, men det bliver ofte noget misk mask den oversætter.

Men så får de andre brugere i forum sig jo bare et billigt grin.

Fortsat held og lykke med jagten.

MVH.

Outlander Turbo ;-)

fejlkoder 14 år 7 måneder siden #24663

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
hvis motorlampen lyser kan fejlene blinkes ud så skal der en lus i diagnose stikket,jeg kan godt finde noget dokumentation på det hvis det er nødvendigt

det lyder godt, jeg har selv 14 år 7 måneder siden #24664

• rune1982
  • rune1982's profilbillede
det lyder godt, jeg har selv en motor lampe der ager til virker lidt selv stændig ;)

er det de samme koder til galant, eller ved du evt hvor man kan finde dem!!

Hej Brian,Al hjælp er 14 år 7 måneder siden #24665

• Mortenbm
  • Mortenbm's profilbillede
Hej Brian,

Al hjælp er kærkommen hjælp:)

Umiddelbart er der vist ingen der har forslag på obd foraet heller.. Overvejer at få fikset et minimum af ting og komme af med den. Irriterende

sorry 14 år 7 måneder siden #24666

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
SORRY mand dig havde jeg glemt alt om smid mig lige en mail adr/msn så finder vi ud af det

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder