Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: '89 Sapporo Startproblem

'89 Sapporo Startproblem 14 år 8 måneder siden #3979

• elcamino86
  • elcamino86's profilbillede
Hej. Min Sapporo vil ikke starte. Den tørner motoren fint. Jeg har kontrolleret om der gnist, benzintilførsel og benzintryksregulator er også ok. Jeg har målt sikringerne igennem i motorrummet de er også ok. Der er vel ikke startspærre på? Eller måske nogle sikringer der er gemt et eller andet spøjst sted? Det er en 2,4L med aut.gear.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvis du siger der er gnist og 14 år 8 måneder siden #24599

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hvis du siger der er gnist og den får benzin, jah så er det underligt den ik starter. Du har ik fået skiftet tandrem for nyligt eller omvendt. glemt at få den skiftet, kunne jo være den var hoppet.

Hej. Nej jeg har ikke skiftet 14 år 8 måneder siden #24600

• elcamino86
Hej. Nej jeg har ikke skiftet tandrem for nyligt,har lige fået bilen næsten. Men det er et stykke tid siden den er skiftet. Ville den ikke smadre og bøje ventilerne, og dermed larme meget hvis det var sket? Elller der er måske plads nok til at ventilerne går fri?

den behøver nødvendigvis ik 14 år 8 måneder siden #24601

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
den behøver nødvendigvis ik larme hvis det er sket. det tager jo kun få sekunder for stemplerne at lave plads. Lyder den som den plejer når du starter eller ? kan du høre om der er kompression på motoren ?

hvordan har du tjekket det med benzinen ?. hvis jeg var dig ville jeg lige igen prøve og tage slangen af dysebroen, og så finde en ½L flaske og så lige prøve og holde slangen derover i og så køre med starteren og se om den fylder flasken imens.

Den lyder som den plejer når 14 år 8 måneder siden #24602

• elcamino86
Den lyder som den plejer når motoren tørner. Kompressionen har jeg ikke kontrolleret endnu. Jeg kigger på tandremmen i morgen. Håber ikke det er den der er sprængt, det betyder vel en ny motor eller hvad? Eller som minimum nyt topstykke, antager jeg. Benzintilførslen er kontrolleret på den måde du beskriver.

ok. ja prøv og tjek 14 år 8 måneder siden #24603

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
ok. ja prøv og tjek tandremmen, bare lige for at være sikker. Det virker underligt efter som at den både har gnist og får benzin. så burde den osse kunne starte. tandremmen behøver ik være sprunget. Den kan være hoppet en tand eller to og hvis du er heldig, uden noget har taget skade.

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder