Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Galant 97 2.0 ombygning til 2.5

Galant 97 2.0 ombygning til 2.5 14 år 8 måneder siden #3970

• 's profilbillede
Hej Mitsu-brødre (:.

For at gøre en lang historie kort, skal have ny motor og gearkasse i min galant da jeg er træt af tikken.
Gearkassen kører perfekt, men der er noget i bilen som gør at den ryster når den skal trække, og tænker at det muligvis er der den ligger.

Spørgsmålet er så, om der er nogen af jer der har erfaringer med at lægge en 2.5 v6 i en 2.0, og hvad dette projekt evt. indebære? (bilen er fra 97)

Mvh. Lasse
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det tror jeg ikke du bare 14 år 8 måneder siden #24570

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Det tror jeg ikke du bare lige kan motor lednings nette passer ikke sammen og du skal også have en anden styreboks

Du skal have motor lednings net styreboks og så skal du tjekke om alle lednings stik passer hvad jeg ikke tror de gør det er jo 2 helt forskellige motorer

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Det var sørens, havde 14 år 8 måneder siden #24571

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
Det var sørens, havde overvejet at skralde en fra tyskland og smide det resterende ud. Men den store tvivl er hvor meget bøvl det giver med det ledningsnet ja... Så må jeg vel næsten nøjes med en 2.0.

ny 14 år 8 måneder siden #24572

Det er rigtigt som nully skriver ,at du bør glemme det projekt og så ligge en 2,0 i igen . der er MEGET stor foreskel på en 2,0 og 2,5v6 div ledninger ,styreboks, samt bremser, udstødning , ophæng, m.m . du kan jo købe en v6 næste gang .

Det må jeg hellere gøre så. 14 år 8 måneder siden #24573

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
Det må jeg hellere gøre så. Var bare et så dejligt alternativ når man alligevel skulle skifte. Men det må blive næste gang ja. (:

Æv, jeg havde ellers også 14 år 8 måneder siden #24574

• Knightmare
  • Knightmare's profilbillede
Æv, jeg havde ellers også gået og leget med ideen om at skifte min 2.4 GDI motor ud med 2.5 versionen, da jeg er så træt at det GDI møj... det kan jeg vel også skyde en hvid pil efter så?

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder