Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motorlampe lyser konstant i en Carisma Gdi fra 98

Motorlampe lyser konstant i en Carisma Gdi fra 98 14 år 9 måneder siden #3953

• HenningR
  • HenningR's profilbillede

Hej,

<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 10px"><span style="font-size: 12px">På vej hjem fra Kroatien begyndte vores lampe for motoren (gul) at lyse i instrument brættet midt i Tyskland, jeg kørte ind på et

<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 10px"><span style="font-size: 12px">værksted, han kunne ikke finde ud af hvad det var, men mente at jeg godt kunne køre videre, det endte med at jeg kørte helt til

<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 10px"><span style="font-size: 12px">DK (800 km) med lampen tændt, bilen kørte normalt, og det skal lige skrives at den trak en campingvogn, hvilket den faktisk gør fint.

<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 10px"><span style="font-size: 12px">Er der nogen der ved hvad sådan en tændt lampe kan betyde.? og evt. hvad det koster at køre til mitsubishi og få læst fejlkoder ud.?

<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 10px"><span style="font-size: 12px">Mvh Henning

<span style="font-family: Arial"><span style="font-size: 10px"><span style="font-size: 12px">

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Kan vel i princippet 14 år 9 måneder siden #24518

• Outlander
  • Outlander's profilbillede
Hej

Kan vel i princippet næsten være alt - min har også lige gjort det (i en Outlander Turbo). Kørte på aut. mitsu værksted - der kunne de helle ikke i første omgang finde ud af hvad de var galt. Efter 3 besøg med diverse aflæsninger har de fundet frem til at det er den bagerste lampbasonde der ikke virker ordentligt. Ny er bestilt (de havde den ikke hjemme) og bliver monteret en af de nærmeste dage - dkr. 4800,00 med det hele - øvs....

Ok tak, der er ikke andet 14 år 9 måneder siden #24519

• HenningR

Ok tak, der er ikke andet for at jeg må en tur på værksted med bilen for at se om de kan aflæse et eller andet..

Men ved du/i om min model har en bagerste lampbasonde.?

Mvh Henning

Jeg mener kun din har en 14 år 9 måneder siden #24520

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg mener kun din har en lambdasonde og det er næsten altin den der motorfejl ¨så lampen tænder

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Ok, men en aflæsning af 14 år 9 måneder siden #24521

• HenningR

Ok, men en aflæsning af fejlkoder kan vel også vise hvis sådan en er defekt, eller hvad.? den er jo ikke

helt billig sådan en fætter.

Tak for svarene.!

Mvh Henning

Hej Igen,Så kom dommen, det 14 år 9 måneder siden #24522

• HenningR

Hej Igen,

Så kom dommen, det er Lambdasonden der er kortsluttet eller lign. er der nogen der kan fortælle mig om man kan se stikket (tilslutningen) oppe fra

motorrummet. således at man ikke skal til at kravle ned under bilen.?

Mvh Henning

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder