Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Colt sport 2007 - varmeskjold rasler

Colt sport 2007 - varmeskjold rasler 14 år 10 måneder siden #3903

• 's profilbillede
Hej

På min søns bil som er en Mitsubishi Colt og hvis nok en Sport 1.5 og fra 2007 eller 2008, der rasler varmeskjoldet der sidder oven over hele udstødningen - temmelig meget.

Da han lige er kørt til Italien i vores/farmands DYT, så har jeg lovet at friske hans bil totalt op og samtidig kikke på dette rasleri fra varmeskjoldet.

Jeg har fundet ud af, at årsagen til at det rasler er, at der hvor varmeskjoldet slutter oppe i motorrummet er pladen (stål) fastgjort med - som jeg ser det - en stål-popnitte? Den kan man jo ikke spænde fast, og så er det lige hvad gør jeg så???

Er der nogen af jer der har været ude for det samme? og hvad har i gjort for at fjerne dette rasleri?

Gode ideer modtages meget gerne

Mvh
Anders Pedersen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Igen Jeg har selv løst 14 år 10 måneder siden #24410

• Anders Pedersen
  • Anders Pedersen's profilbillede
Hej Igen

Jeg har selv løst problemet med det raslende varmeskjold.

Jeg har "banket" et tyndt stykke træ/liste ind mellem varmeskjoldet og karossen. Ikke det optimale, men nu rasler det ikke mere.

Mvh
Anders Pedersen

Det du skal tage dig iagt 14 år 10 måneder siden #24411

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Det du skal tage dig iagt for, det er varmen fra udstødningen, træ og den varme påvirkning er ingen god kombination, så er det bedre at evt. lave en kile at noget hårdt rockwool, og lægge imellem.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder