Jaja,
Odb-codes.com
Og selvfølgelig lå der en manual i kassen.
Jeg får en P0302 fejl:
<p itxtvisited="1">A code P0302 may mean that one or more of the following has happened:
<ul itxtvisited="1"><li itxtvisited="1">Faulty spark plug or wire</li><li itxtvisited="1">Faulty coil (pack)</li><li itxtvisited="1">Faulty oxygen sensor(s)</li><li itxtvisited="1">Faulty <a class="iAs" href="
www.obd-codes.com/p0302#" target="_blank" itxtdid="19903922" style="background-image: none; border-bottom: darkgreen 0.07em solid; padding-bottom: 1px !important; background-color: transparent !important; padding-left: 0px; padding-right: 0px; color: darkgreen !important; font-size: 100% !important; font-weight: normal !important; text-decoration: underline !important; padding-top: 0px">fuel</a> injector</li><li itxtvisited="1">Burned exhaust valve</li><li itxtvisited="1">Faulty catalytic converter(s)</li><li itxtvisited="1">Running out of fuel</li><li itxtvisited="1">Poor compression</li><li itxtvisited="1">Defective computer</li></ul>Mit spørgsmål er så, da jeg har skiftet tændrørerne og én tændspole (en anden en ser ikke for god ud).
Mitsu i Valby kunne ikke selv aflæse fejlen sidst. Men lavede da en kompressionstest på den, og den var fin nok.
Så er der vel egentlig "kun" lambdasensorerne og resten af tændspolerne tilbage? Udstødning og kat ser og lyder fin nok.
Forstår bare ikke: Running out of fuel, hvorfor den kommer på? Der sidder da en benzinkontrollampe i bilen.
/Morten
<ul itxtvisited="1"><li itxtvisited="1"> </li></ul>