Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Fejlkodeliste

Fejlkodeliste 14 år 11 måneder siden #3881

• Mortenbm
  • Mortenbm's profilbillede
Hej hej

Jeg har fået mig en biltester OBD 2.

Jeg har ikke afprøvet den endnu, men jeg tænker, at jeg skal bruge en fejlkode liste, så jeg ved hvad det er den udlæser af evt fejl.

Er der nogle af jer, der ved hvor disse findes? Eller har dem liggende?

Space star 01, 1,8 gdi

Vh

Morten

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jaja,Odb-codes.comOg 14 år 11 måneder siden #24328

• Mortenbm
  • Mortenbm's profilbillede
Jaja,

Odb-codes.com

Og selvfølgelig lå der en manual i kassen.

Jeg får en P0302 fejl:

<p itxtvisited="1">A code P0302 may mean that one or more of the following has happened:

<ul itxtvisited="1"><li itxtvisited="1">Faulty spark plug or wire</li><li itxtvisited="1">Faulty coil (pack)</li><li itxtvisited="1">Faulty oxygen sensor(s)</li><li itxtvisited="1">Faulty <a class="iAs" href="www.obd-codes.com/p0302#" target="_blank" itxtdid="19903922" style="background-image: none; border-bottom: darkgreen 0.07em solid; padding-bottom: 1px !important; background-color: transparent !important; padding-left: 0px; padding-right: 0px; color: darkgreen !important; font-size: 100% !important; font-weight: normal !important; text-decoration: underline !important; padding-top: 0px">fuel</a> injector</li><li itxtvisited="1">Burned exhaust valve</li><li itxtvisited="1">Faulty catalytic converter(s)</li><li itxtvisited="1">Running out of fuel</li><li itxtvisited="1">Poor compression</li><li itxtvisited="1">Defective computer</li></ul>Mit spørgsmål er så, da jeg har skiftet tændrørerne og én tændspole (en anden en ser ikke for god ud).
Mitsu i Valby kunne ikke selv aflæse fejlen sidst. Men lavede da en kompressionstest på den, og den var fin nok.
Så er der vel egentlig "kun" lambdasensorerne og resten af tændspolerne tilbage? Udstødning og kat ser og lyder fin nok.

Forstår bare ikke: Running out of fuel, hvorfor den kommer på? Der sidder da en benzinkontrollampe i bilen.

/Morten

<ul itxtvisited="1"><li itxtvisited="1"> </li></ul>

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder