Jeg syntes det er ok at det er dine egne meninger du fremkommer med tænk hvis der nu var en der stolede på at et Mitsubishi værksted nu anbefalede at man ikke skiftede vandpumpe
Kan godt være du ikke har set defekte vandpumper, men det har vi masser af gange hvor vi har været glade for vi altid har sagt til folk at vi skiftede dem,det kan alle i klubben skrive under på hvis vi har lavet deres bil
Kan godt ærgere mig over jeg ikke haar taget billeder af nogle af de vandpumper vi har skiftet de har godt nok været slidt nogle af dem
Garanti er noget mærkeligt noget
Et Mitsubishi værksted skifter tændrør tændkabler olie filter strømfordeler en uge efter går der ild i bilen lednings nettet til motoren brænder, skal de så dække det ja det burde de for det ene tændkabel der sprang gnisen uden for og havde sat ild i ledningerne til dyssebroen
Ville de dække de,t nej vi i klubben måtte hjælpe hende med at få det lavet Mitsubishi ville ikke dække en dyt
jeg kan skrive en liste over de Mitsubishi værksteder jeg ikke ville bruge sådan som de behandler deres kunder, og det er de samme der for kretik igen og igen
Der er ingen af vores sponsorer der har fået kretik, tror godt de ved,at så bliver de hængt ud i vores forum
De fleste af dem der er sponsorer hos os har selv hendvendt sig, så det beviser for mig de vil give os en god service
I vores forum har vi nogle værksteder der er hængt ud og det fortjener de
Vi havde et Mitsubishi værksted hvor værkføren meldte sig ind i klubben og skrev under dække og kom med noge sure opstød det gav bagslag for direktør og værkfører var slet ikke enige så de blev uvenner over det
Så fint du har dine meninger, men det er farligt at lade som om firmaet står bag det kan man virkelig komme i fedte fadet for
Så vi starter på en frisk, og håber du kan komme med en masse positive ting