Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Tandrems skift Lancer 04 st.car 1,6

ikke en anbefaling 15 år 1 uge siden #24012

• Frederik Andersen
  • Frederik Andersen's profilbillede
Jeg anbefaler ikke.

Det er blot en konstatering at vandpumperne er svære at slide op :)

I må ikke se mine kommentare som 100% faktum. Det er mine personlige erfaringer jeg deler herinde. Og virksomheden jeg arbejder hos kan have andre meninger.
Dette bevirker også samtidig at virksomheden ikke kan stå til ansvar for noget som står herinde. Da jeg gør dette i min fritid og af egen interresse så er det vel også fair nok.

Jeg har efter Søren har kontaktet mig, rettet i min profil oplysninger da der helt sikkert har været tvivl omkring mine tilhørsforhold. For dette undskylder jeg over for jer alle.

Samtidig håber jeg stadig at i ser mig som en OK fyr, som gerne hjælper til med tvivlspørgsmål m.m.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg syntes det er ok at det 15 år 1 uge siden #24004

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg syntes det er ok at det er dine egne meninger du fremkommer med tænk hvis der nu var en der stolede på at et Mitsubishi værksted nu anbefalede at man ikke skiftede vandpumpe

Kan godt være du ikke har set defekte vandpumper, men det har vi masser af gange hvor vi har været glade for vi altid har sagt til folk at vi skiftede dem,det kan alle i klubben skrive under på hvis vi har lavet deres bil

Kan godt ærgere mig over jeg ikke haar taget billeder af nogle af de vandpumper vi har skiftet de har godt nok været slidt nogle af dem

Garanti er noget mærkeligt noget

Et Mitsubishi værksted skifter tændrør tændkabler olie filter strømfordeler en uge efter går der ild i bilen lednings nettet til motoren brænder, skal de så dække det ja det burde de for det ene tændkabel der sprang gnisen uden for og havde sat ild i ledningerne til dyssebroen

Ville de dække de,t nej vi i klubben måtte hjælpe hende med at få det lavet Mitsubishi ville ikke dække en dyt

jeg kan skrive en liste over de Mitsubishi værksteder jeg ikke ville bruge sådan som de behandler deres kunder, og det er de samme der for kretik igen og igen

Der er ingen af vores sponsorer der har fået kretik, tror godt de ved,at så bliver de hængt ud i vores forum

De fleste af dem der er sponsorer hos os har selv hendvendt sig, så det beviser for mig de vil give os en god service

I vores forum har vi nogle værksteder der er hængt ud og det fortjener de

Vi havde et Mitsubishi værksted hvor værkføren meldte sig ind i klubben og skrev under dække og kom med noge sure opstød det gav bagslag for direktør og værkfører var slet ikke enige så de blev uvenner over det

Så fint du har dine meninger, men det er farligt at lade som om firmaet står bag det kan man virkelig komme i fedte fadet for

Så vi starter på en frisk, og håber du kan komme med en masse positive ting

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Start på en frisk 15 år 1 uge siden #24014

• Frederik Andersen
  • Frederik Andersen's profilbillede
Jeg takker for tilliden og vil gerne forsætte med at bidrage med en masse gode imputs.

Jeg skal gøre mit ypperste for at få det bedste ud af enhver sag. :)

Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder